تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوری: دنیا فنی‌زاده عروسک گردان کلاه قرمزی درگذشت

دنیا فنی‌زاده عروسک گردان کلاه قرمزی ساعاتی پیش درگذشت اما مادر این هنرمند این خبر را تکذیب کرد.

دنیا فنی‌زاده درگذشت

دنیا فنی‌زاده هنرمند تئاتر عروسکی و عروسک‌گردان «کلاه قرمزی»، «خاله قورباغه» و برخی عروسک‌های «شهرموشها» درگذشت.

دنیا فنی‌زاده هنرمند تئاتر عروسکی و عروسک‌گردان «کلاه قرمزی» که از سرطان رنج می‌برد،سرانجام صبح امروز 8 دی ماه در بیمارستان از دنیا رفت.
نزدیکان این هنرمند ضمن تایید این خبر اعلام کردند؛ دقایقی قبل از دنیا رفته است.

دنیا فنی‌زاده که (فرزند پرویز فنی‌زاده) بود،چندی قبل در گفت‌وگویی از او پرسیده بودند که "اگر کلاه‌قرمزی باشد و شما نباشید"، پاسخ داده بود: «دو جور نبودن هست. این‌ که من کلا نباشم که این را فقط خدا می‌داند یا این‌ که من دیگر عروسک‌گردانش نباشم. غم‌انگیز است. نه این‌ که تازه با این مسئله روبه‌رو شده باشم. قبلا هم به آن فکر کرده‌ام. اگر روزی گروهم که با آنها کار می‌کنم صلاح بدانند که کنار کلاه‌قرمزی نباشم، قبول می‌کنم. فقط یک خواهش از آنها دارم: این‌ که اجازه دهند در کار باقی بمانم، حتی اگر قرار نباشد عروسک‌گردانی کنم.»

او همچنین درباره‌ی فعالیت کاری‌اش گفته بود:«تقریبا از سال ۶۴ سعی کردم هر کاری انجام شده، در بخشی از آن همکاری داشته باشم. یا در دهه فجر برای برنامه‌هایی چون«عطر گلاب»بودم اما سینمایی سه کار بود: «گربه آوازه‌خوان»، «نخودی» و سه کار «کلاه‌قرمزی» و تلویزیونی‌ها هم مثل «بز زنگوله‌پا»، «هادی و هدی»، «خاله عنکبوت»، «موش نمکی» و «جقجقه و فرفره»، «جینگیل و فینگیل» و... .

اما تکذیب خبر درگذشت دنیا فنی زاده توسط مادرش:

غیوری مادر دنیا فنی‌زاده خبر درگذشت این عروسک گردان را تکذیب کرد.
او ادامه داد: دنیا در بیمارستان بستری است و مراحل درمان را سپری می‌کند. مدت‌ها پیش این شایعات را درباره پدرش پرویز فنی‌زاده می‌گفتند و امروز برای دخترم می‌گویند.
مادر عروسک‌گردان کلاه‌ قرمزی افزود: تنها کسانی که به دنیا فنی‌زاده نزدیک هستند من و خواهرش هستیم و فرد دیگری از حال وی به صورت دقیق اطلاع ندارد.

غیوری ادامه داد: دنیا فنی‌زاده هم‌اکنون زنده است و دریکی از بیمارستان‌ها در حال مداواست.
اظهارات غیوری در حالی است که رسانه های مختلف و هنرمندان عرصه های گوناگون در پی انتشار خبر فوت فنی زاده در حال اظهار همدردی هستند و سرگیجه ی عجیبی در رسانه های خبری به راه افتاده و مشخص نیست باید به خبر فوت فنی زاده اعتماد کنیم و یا تکذیب آن. که امیدواریم دومی صحت داشته باشد.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir / ilna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوری: دنیا فنی‌زاده عروسک گردان کلاه قرمزی درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..