تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین محصولات برندهای معروف در سال 2016

کد خبر: ۴۴۸۳۳۱

۷۴۱  بازدید

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هر ساله محصولات زیادی روانه بازار می شوند اما کدامیک محبوبیت و ماندگاری بیشتری در دنیای مد و فشن و همچنین میان طرفدارانشان خواهند داشت؟ اگر برای شما هم جالب است بدانید بهترین محصولاتی که در سال 2016 روانه بازار شده اند، کدامند، با ما همراه باشید.

موفق ترین برند سال: Axel Arigato

شاید تا به حال نام برند «Axel Arigato» را نشنیده باشید اما این برند در 12 ماه سالی که گذشت، خودش را بالا کشید به طوری که در دنیای مد و فشن رقبای خود را کنار زد و جزو بهترین ها شد. این برند سوئدی محبوبیت خود را با تولید کفش های ورزشی زیبا در میان هوادارانش افزایش داد.

البته موفقیت آن به کفش هایش محدود نمی شود، بلکه این برند علاوه بر کفش، یک مجموعه زیبا از کیف و لباس های مردانه و زنانه را نیز روانه بازار کرده که بر بالا بردن شهرت اش نیز بی تاثیر نبوده است.

 بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند  بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند 

 

بهترین کفش ورزشی سال: Adidas NMD

سال 2016 سالی بود که تولید کفش های ورزشی اش تمامی نداشت. یکی از بهترین کفش های ورزشی که به بازار آمد، کفشی متعلق به برند آدیداس با نام « Adidas NMD» می باشد. با یک نگاه به صفحه های اینستاگرام خواهید دید که این کفش چه محبوبیتی در میان دوستاداران دنیای مد و فشن پیدا کرده است. 

بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند  بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند  بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند 

 

تاثثیرگذارترین طراح سال: Demna Gvasalia

طراحان  لباس زیادی وجود دارند که با ایده ای ناب خود دنیای مد و فشن را دگرگون کرده اند اما از میان تمام آنها «Demna Gvasalia» چیز دیگری است. دمنا گواسالیا مردی 35 ساله و اهل کشور گرجستان است. لباس ها و اکسسوری هایی که او طراحی می کند را می توان بر تن مانکن ها، مالکین شرکت های بزرگ مد و فشن یا حتی ستاره مشاهده کرد. به عنوان مثال لباس های «Demna Gvasalia» از مجموعه « Vetements » توجه بسیاری از مشاهیر و هنرمندانی چون ریحانا را به خود جلب کرد. 

 بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند  بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند 

 

عجیب ترین مدل های لباس و مانکن سال: Stranger Things Gang

سال 2016 سالی پر از خبرهای غیر منتظره بود. به عنوان مثال یکی از عجیب ترین مدل های لباس که توسط عجیب ترین مانکن ها تبلیغ شده، «Stranger Things Gang» است. شاید همین عجیب بودن موجب شد که مردم روی محصولات این برند تمرکز بیشتری کنند.

 بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند  بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند 

بهترین محصول آرایشی برای آقایان: Philips OneBlade

به دور از سنت های قدیمی، برند فیلیپس دستگاه اصلاح صورت ای طراحی کرده است که بسیار مورد قبول آقایان واقع شد. اگر چه لبه دو تیغه این دستگاه بسیار تیز است و تمام موها را به خوبی اصلاح می کند اما روی پوست تان به نرمی حرکت خواهد کرد. علاوه بر کارایی، زیبایی این محصول نیز طرفداران بساری را به سمت خود جلب کرده است. شما می توانید این محصول را به قیمت 26.66 یورو خریداری کنید.

بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند 

 

بهترین مدل موی سر: Fade

همانطور که شما می دانید، موی سر تاثیر زیادی بر ظاهر افراد دارد. اگر چه خانم ها می توانند تنوع زیادی به مدل موهای خود دهند، اما دست آقایان در این کار باز نیست. به راستی جذاب ترین مدل موی آقایان در سال 2016 چه بوده است؟ اگر مدل موی بکهام در سالهای قبل یا مدل موی زین مالک یادتان باشد، حتما حدس خواهید زد که کدام مدل به عنوان بهترین مدل سال انتخاب شده است. اگر می خواهید روی مد باشید، قبل از نشستن روی صندلی آرایشگاه، از آرایشگر خود بخواهید که موهایتان را مدل «Fade» کوتاه کند.

 بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند

 

رایج ترین و محبوب ترین رنگ لباس: رنگ های خنثی

رنگ های خنثی مانند کرم، سبز یشمی یا قهوه ای، در سال 2016 تبدیل به رنگ رایج برای لباس شده است. این مد توسط کانیه وست پا گرفت. احتیاجی نیست که به دنبال لباس هایی به این رنگ ها بگردید، اکثر برندها محصولات خود را در سال 2016 به این رنگ تولید کرده اند. اگر نگاهی به برند اچ اند ام بیاندازید، خواهید فهمید که این مد چقدر تاثیرگذار بوده است.

بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند 

 

بهترین سبک لباس پوشیدن: Eric Rutherford

«Eric Rutherford» در همه جا هست، از دنیای دیجیتال گرفته تا سردبیری و مادلینگ، اما می توان گفت که تخصص اصلی او مادلینگ است. کارشناسان مد و فشن او را به این علت که بهترین تیپ های سال را زده است، جزو خوش پوش ترین های سال 2016 اعلام کرده اند. فرقی نمی کند که او چه تیپی بزند، کلاسیک، رسمی یا حتی دوستانه و غیر رسمی... او در همه حال بهترین ها را برای ست کردن انتخاب می کند. 

 بهترین محصولات برندهای معروف در سال 2016

 

بهترین همکاری برندها با هم: Lou Dalton x Jaeger

اگر چه همکاری های برندها با هم خیلی به طول نمی انجامد اما همکاری برند«Lou Dalton» و « Jaeger» بسیار تاثیرگذار بوده است. شما می توانید بهترین مدل های لباس  را، از کلاسیک گرفته تا مدل های خیابانی در این کلکسیون پیدا کنید.

 بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند 

 

بهترین ساعت سال: Tudor Heritage Black Bay Bronze

در طول چند سال گذشته ساعت «Black Bay» از برند تودور با وفاداری به سنت‌های قدیمی توانسته یکی از محبوب‌ترین‌ها بماند. این ساعت از مدل قدیمی سال ۱۹۵۴ خود الهام گرفته است و توانسته به سرعت جای خود را در دنیا مد و فشن باز کند و جزو محبوب ترین ها بماند. این ساعت ساخت سوئیس در قالبی برنز روانه بازار شد که بسیار برای هوادارانش جذاب بوده است.

بهترین محصولات برندهای 2016 معرفی شدند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین محصولات برندهای معروف در سال 2016»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..