تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علاقه مند کردن سگ به غذای گیاهی

چگونه می توانیم سگ های خانگی را به گیاهخواری تشویق کنیم صاحبانی که از رژیم غذایی پیروی می کنند با چه ترفندهایی قادر خواهند بود این حیوانات خانگی را به غذاهای گیاهی علاقه مند کنند بهترین منابع غذایی گیاهی برای سگ های خانگی کدامند؟توصیه های دامپزشکان در این باره چیست ؟

خوراندن غذای گیاهی به سگ ها ممکن است ولی به راحت حاصل نمی شود.
تنظیم چنین برنامۀ غذایی در آشپز خانه تان مستلزم گذراندن یک دورۀ تغذیه ای در رابطه با سگ ها و بدست آوردن اطلاعات کافی در زمینه های مواد مختلف و مغذی مورد نیاز بدن سگ ها می باشد. و صاحبان باید بدانند که مقدار مناسب آن مواد نسبت به سن رشد، باروری، کار و فعالیت سگ ها به چه میزان است.
شرایط مواد غذایی یک سگ همانند انسان می باشد.
سگ حیوانی گوشت خوار است ولی ما هرآنچه را که در دسترشان قرار دهیم می خورند.

غذاهای خشکی در بازار موجود است که مناسب سگ های گیاه خوار می باشد. یک مدل از آن را که دارای مواد مغذی متعالی باشد را برای سگ خود انتخاب نمائید.

اگر فردی بخواهد از غذاهای تازه استفاده کند، چگونه باید آن را آماده کند تا سگ دارای یک رژیم غذایی متعادل باشد؟
سگی که از غذای تازه ( غذایی که صاحبان خود در منزل تهیه می کنند) استفاده می کند نسبت به سگی که از غذای خشک تغذیه می شود بیشتر در خطر کمبود ویتامین و مواد مغذی قرار دارد. برای مثال نسبت کلسیم به فسفر در گوشت نابرابر است. ویتامین A اساسا در کبد (جگر) موجود است و در قسمتهای دیگر گوشت به ندرت یافت می شود. برای جبران آن سعی کنید با مخلوط کردن غذای خشک و گوشت تازه رژیم غذایی سگ را متعادل نمایید.
اکنون صنایع غذایی سگ و مؤسسات تحقیقاتی دانشگاهی، میزان دقیق مواد غذایی مورد نیاز بدن سگ را یافت نموده اند.
در مورد این امر که آیا بهتر است به سگ خود غذای خشک و یا تازه دهید با دامپزشک سگتان مشورت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علاقه مند کردن سگ به غذای گیاهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..