تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمال فضای مجازی به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس فتا همدان گفت: افرادی که از طریق شبکه اجتماعی اقدام به فال گیری و رمالی می‌کردند توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان همدان شناسایی و دستگیر شدند.

رمال فضای مجازی به دام پلیس افتادبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ امینی در تشریح این خبر گفت‌: برابر رصد کارشناسان این پلیس مشخص گردید صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اقدام به فال گیری  و رمالی  می‌نماید که شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات معلوم شد، این کاربر پس از جلب اطمینان افراد گروه در سطح کشور با کسب مبالغی اقدام به فالگیری و حل مشکلات می‌نماید.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان این پلیس با حساسیت نسبت به پیگیری موضوع مطروحه اقدام و با به کارگیری شگرد‌های پلیسی و فنی  متهم را شناسایی و با هماهنگی دستور مقام محترم قضایی، دستگیر شد.

سرهنگ امینی  اظهار کرد: در تحقیقات متهم بدواً منکر بزه ارتکابی بوده و سعی در کتمان حقیقت داشت که با ارائه مستندات علمی لب به اعتراف گشوده و صراحتاً به موضوع فال گیری و دعانویسی به همراه شوهرش اقرار و انگیزه خود را بیکاری و کسب منافع مالی اعلام نمود.

رئیس پلیس فتا همدان به شهروندان هشدار داد: افراد سودجو غالبا مسائل خرافاتی را به شکل مدرن در شبکه‌های مجازی رواج می‌دهند، تمام این شیادان از سادگی و زودباوری طعمه‌های خود نهایت بهره را می‌برند، عموم شهروندان می‌توانند با کسب مهارت‌های زندگی و افزایش اعتماد به نفس زندگی خود را مدیریت کرده و به این ترتیب زمینه بروز آسیب‌های ناشی از مشکلات فالگیری و رمالی را از بین ببرند.

وی توصیه کرد:شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی با ما در میان بگذارند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمال فضای مجازی به دام پلیس افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..