تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پس از باران ۴۸ ساعته؛ هوای تهران همچنان ناسالم

پس از باران ۴۸ ساعته؛ هوای تهران همچنان ناسالم

جامعه > محیط زیست - دو روز در تهران باران بارید، اما همچنان هوای تهران آلوده است؛ هرچند که برکیفیت هوا افزوده شده و از حجم آلودگی روزهای گذشته کاسته شده است، اما هنوز هم هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از شب دوشنبه که در تهران باران باریده است تاکنون، کیفیت هوا به محدوده سالم برنگشته. حتی مه‌دود هم شهر را پوشاند و موجب لغو پروازها در دو فرودگاه امام و مهرآباد شد. 

باوجود اینکه بارندگی‌ها ادامه دارد، همچنان هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است؛ ۱۰۸. این درحالی است که هواشناسی پیش‌بینی کرده است که با پایداری جو، آلاینده های بیشتری در تهران و شهرهای بزرگ بمانند و کیفیت هوا بدتر شود.

نقشه زیر نشان می‌دهد آلوده‌ترین منطقه تهران در حال حاضر، شهرری است؛

البته هوای ۴ منطقه تهران پاک است.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پس از باران ۴۸ ساعته؛ هوای تهران همچنان ناسالم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..