تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلیک مرگبار پلیس به راننده جوان خودروی فراری در ایران!

راننده خودروی بدون پلاک در عملیات تعقیب و گریز مأموران گشت پلیس کشته شد.

شلیک مرگبار پلیس به راننده خودروی فراری

راننده خودروی بدون پلاک در عملیات تعقیب و گریز مأموران گشت پلیس کشته شد.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد دراین باره گفت:روز دوشنبه راننده یک دستگاه خودرو «‌ام‌وی‌ام» بدون پلاک حامل سه سرنشین قصد زیرگرفتن مأموران گشت نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد را داشت که پس از ناکامی متواری شد و تحت تعقیب قرار گرفتند.

سرهنگ محمود بیدشکی اظهار داشت: مأموران ابتدا به راننده خودرو متخلف دستور ایست دادند اما وی بدون توجه به هشدار مأموران به فرارش ادامه داد و از شهر خارج شد. مأموران به تعقیب خودرو ادامه داده و پس از شلیک چند تیر هوایی برای اخطار، لاستیک خودرو را هدف گرفتند اما به دلیل ناهمواری جاده، گلوله پس از برخورد با زمین، کمانه کرد و به راننده 27 ساله خورد.

همزمان با توقف خودرو، 2 سرنشین دیگر بازداشت شدند. راننده مجروح نیز به درمانگاه انتقال یافت اما به علت شدت جراحات ناشی از برخورد گلوله جان باخت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: استفاده از خودروهای بدون پلاک به وسیله‌ای برای ارتکاب جرایم خشن از جمله قتل، آدم ربایی و سرقت مسلحانه تبدیل شده است و پلیس در چارچوب قانون و برای حفظ امنیت مردم و کشور مقتدرانه با تبهکاران برخورد می‌کند.شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

ایران

اخبار مرتبط:

عضو فراری باند خوفناک با شلیک پلیس زمینگیر شد! + عکس

مرگ دردناک دختر جوان در شلیک پلیس پایتخت

لحظه شلیک پلیس به دانش آموز شرور مدرسه!+تصاویر

شلیک خونین پلیس به 3 پسر و دختر دزد در پارک چیتگر

شليك پليس به ماموران قلابي




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلیک مرگبار پلیس به راننده جوان خودروی فراری در ایران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..