تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار ستاد انتخابات استان‌ ها

کد خبر: ۴۵۰۳۶۷

۹  بازدید

دبیر ستاد انتخابات کشور از آغاز به کار ستاد انتخابات استان‌ها با احکام استانداران خبر داد.

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد انتخابات کشور از آغاز به کار ستاد انتخابات استان‌ها با احکام استانداران خبر داد.

علی پورعلی‌مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به آغاز به کار ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: اکنون تمامی استانداران نیز بر اساس ابلاغ و نامه‌ای که به آنها ارسال شده می‌توانند ستادهای متناظر انتخابات را در استان‌ها تشکیل داده و فعالیت خود را رسما آغاز کنند.

وی تصریح کرد: استانداران نیز می‌توانند احکام ستاد انتخابات را مستقیما صادر کنند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی انتخاباتی 96 برای فرمانداران و بخشداران از ماه‌ها قبل آغاز شده است، گفت: تاکنون پنج دوره کلاس آموزشی انتخاباتی فرمانداران و بخشداران انجام شده و ادامه هم خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار ستاد انتخابات استان‌ ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..