تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای نماینده! فتنه را آنقدر محکوم می کنیم تا ریشه فتنه و فتنه گران بخشکد/نجومی بگیران و اختلاسگران خائن به نظام و ولایتند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از زیتون خبر، آیت الله احمد پروایی در مراسم گرامیداشت حماسه ۸ و ۹ دی ماه که شامگاه سه شنبه در مسجد جامع شهر رستم آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: برخی از مسئولین ابا دارند کلمه فتنه ۸۸ را ببرند و به دنبال معادل سازی کلمه فتنه هستند.

وی ادامه داد: تبعیت از ولی فقیه وظیفه همه است لذا وقتی حضرت آقا از کلمه فتنه استفاده می کنند نباید تردیدی در بحث فتنه داشته باشیم.

عضو خبرگان رهبری، ابراز داشت: امام علی(ع) در برخورد با فتنه ها از کلمه فتنه استفاده کرده است، در بیانات امام راحل نیز کلمه فتنه مطرح بوده، امام راحل در کور راههای فتنه روشنگری می کرد و مردم را بیدار می کردند.

وی تاکید کرد: وقتی مقام معظم رهبری در بسیاری از سخنان خود کلمه فتنه را بیان می کنند دیگر مسئول، روحانی، امام جمعه و مسئول دانشگاهی از فتنه نباید تعبیر جریانی داشته باشد انچه در ۸۸ اتفاق افتاد فتنه ای بود که ارزشها را نشانه گرفته بود فتنه که شاخ و دم ندارد،همین توطئه چینی فتنه است.

آیت الله پروایی ادامه داد: فتنه گران نتیجه انتخابات را بهانه قرار دادند و به بیت المال تجاوز کردند، قرآن را آتش زدند و به خیمه عزای امام حسین(ع) حمله کردند.

وی با بیان اینکه اعتراض به نتیجه انتخابات بهانه ای برای فتنه گران بود، گفت: آنجایی که قانون به نفع برخی آقایان است به به و چه چه می زنند و می گویند قانون خوب است اما همین که می بینند قوانین علیه آنان است قانون را نفی می کنند.

عضو خبرگان رهبری هشدار داد: فتنه از اتفاقاتی است که در هر جامعه دینی و در هر زمانی ممکن است رخ دهد این ما هستیم که باید بصیر و آگاه باشیم.

وی تصریح نمود: در فتنه ۸۸ عده ای خوب به امریکایی ها، لندن نشین ها و منافقین سواری دادند.

آیت الله پروایی، بیان داشت: برخی پیرامون خواص فتنه گر می گویند که سابقه اسلامی و انقلابی دارند، سابقه  کسانی ملاک است که در خط اسلام باقی مانده باشند.

وی با بیان این مطلب، گفت: سر مبارک امام حسین(ع) را کسانی بریدند سابقه اسلام آنان از برخی خواص مدعی بیشتر بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، ابراز کرد: در فتنه ۸۸ برخی خواص غرب زده، طمعه آمریکا و رادیو بیگانه شدند و کاری کردند که دشمن دلش شاد شد و از آنها تعریف کرد.

وی ادامه داد: چند روز پیش در رسانه ها خواندم که امام حسین حر را بخشید چرا فتنه گران را نمی بخشید، حر در صورتی بخشیده شد که کفش هایش را به گردنش آویخت و از امام عذر خواهی کرد، شما از رهبر، ملت، امت، شهدا و خانواده شهدا عذرخواهی کنید شما را هم می بخشند.

آیت الله پروایی یادآور شد: حر از عملش ابراز ندامت کرد اما فتنه گران تا بحال عذرخواهی نکرده اند و نه تنها ابراز ندامت نمی کنند بلکه به نظام اتهام می زنند و به دلسوزان و کسانی  که فتنه و فتنه گر را محکوم می کنند هزار وصله می زنند.

وی با بیان اینکه گاهی فتنه از مجلس بلند میشود، تصریح کرد: یکی از نمایندگان رشت در مجلس می گوید تا کی می خواهید از فتنه دم بزنید؟ تا زمانی که ریشه فتنه خشک نشود و فتنه گران از امام، ملت و شهدا عذر خواهی نکردند دم از فتنه می زنیم و هر روز هم فتنه را محکوم می کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان نمود: برای دفاع از ولایت و انقلاب و آبروی نظام جانمان ارزشی ندارد آن را هم تقدیم می کنیم و ریشه کسانی که اهل فتنه اند را می خشکانیم.

وی، ابراز داشت: دشمن برای فتنه گری حق و باطل را با هم مخلوط می کند لذا ممکن است فردی با محاسن و عمامه برسر مروج شبهه و فتنه باشد.

پروایی، نابودی حاکمیت اصیل و ناب دینی، ریشه کنی فرهنگ دینی، از بین بردن اصول اسلامی در جامعه و بازگشت به فرهنگ غیر اسلامی را از اهداف فتنه گران دانست و گفت: فتنه گران به یکباره برای تحقق اهداف خود اقدام نمی کنند بلکه اندک اندک با شبهه افکنی و فتنه جویی و تردید در شناخت حق از باطل توطئه های خود را عملی می کنند.

وی با اشاره به کلام امام علی(ع) در نهج البلاغه به راههای مقابله با فتنه پرداخت و ادامه داد: التزام به اسلام ناب، بصیرت و عبرت گرفتن از وقایع را در مقابله با فتنه مهم دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود به نجومی بگیران اشاره کرد و گفت: کسانی که نجومی بگیرند و اختلاسگرند که هم در دولت قبل و هم این دولت داشتیم به ولایت و نظام خیانت گرند.

وی ادامه داد: کسانی که نجومی می گیرند فقط می خواهند مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند اما باید بدانند مردم  نظام را به خطای یک یا صد نفر نمی فروشند.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای نماینده! فتنه را آنقدر محکوم می کنیم تا ریشه فتنه و فتنه گران بخشکد/نجومی بگیران و اختلاسگران خائن به نظام و ولایتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..