تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست مشترک مدیرکل بهزیستی با دادستان استان کرمانشاه

نشست مشترک مدیرکل بهزیستی با دادستان استان کرمانشاه

به گزارش خبرآنلاین ، دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار بر ضرورت حمایت های معنوی دستگاه قضا در پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی در راستای خدمات سرانی به جامعه هدف خود تأکید کرد.


وی بیان داشت: پراکندگی رسیدگی به امورات بهزیستی در شعب مختلف دادگستری یکی از چالش های قضایی این نهاد محسوب می شود.


محمدحسین صادقی دادستان کرمانشاه نیز در این نشست تصریح کرد: از تمام ظرفیت های قانونی برای حمایت از بهزیستی در کاهش و رفع آسیب های اجتماعی در جامعه استفاده می کنیم.


به گفته این مسئول، علت برخی از جرائم به ضعف مهارت های رفتاری افراد بر می گردد و چنانچه مهارت های کنترل خشم از طریق آموزش ها گسترش یابد، قطعا نتایج مطلوبی خواهد داشت.


دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد:در قانون حمایت از خانواده درخواست ها باید از مسیر مشاوره عبور کرده و مشاوره را وارد فضای علمی کرد.


صادقی با بیان اینکه موضوعات مرتبط با سازمان بهزیستی به شعب های خاص واگذار می شود، افزود: در این راستا نشست های مختلفی نیز برگزار خواهد شد.


وی علت بخش از مشکلات طلاق را انتخاب های جوانان عنوان کرد و بر توجه بیشتر و دقت در این موضوع تأکید داشت.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست مشترک مدیرکل بهزیستی با دادستان استان کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..