تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزش پهلوانی و زورخانه ای زنجان نیازمند وفاق، همدلی و یکرنگی است

سیدارسلان حسینی، ظهر روز گذشته /سه شنبه/ در مجمع انتخابات هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان که در سالن اداره کل ورزش و جوانان زنجان واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و با حضور علی دادگر سرپرست فدراسیون این رشته ورزشی برگزار شد افزود: فعالان در این عرصه ورزشی باید دل ها را صاف و دلخوری های گذشته را فراموش کرد و رفاقت ها را برای استفاده بهینه از فرصت ها و امکانات موجود، پررنگ تر کنند.
وی اظهار کرد: این رشته ورزشی باید از آسیب ها و حواشی ها به دور باشد و باید اراده ها را در پیشبرد ورزش های پهلوانی و زورخانه ای زنجان قوی تر کرد.
حسینی با بیان اینکه برای رسیدن به جایگاه واقعی و اصلی و جبران عقب ماندگی ها باید وقت گذاشت و به خاطر قداست این رشته تلاش بیشتری کرد، افزود: ارتقا جاذبه های ورزش پهلوانی و زورخانه ای می تواند در جلب و جذب جوانان به این رشته پرطرفدار پهلوانی بسیار موثر واقع شود.
وی عملکرد هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای راضی کننده نیست و هیات نباید به یکی دو برنامه در زورخانه ها و مراسم جشن اکتفا کند که این قابل قبول نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، خطاب به اعضا مجمع گفت: باید اخلاقمداری، دوستی و رفاقت ها و روح جوانمردی و مرام پهلوانی در فضای این رشته ورزش قوی تر و پررنگ تر شود.
حسنی افزود: اعضای مجمع بر حسب وظیفه و مسئولیتی که دارند باید بر کارها نظارت کنند و هیات را در کارها و برنامه ها همراهی کنند.
به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان محمود میرزایی با کسب 10 رای از 15رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات برگزیده شد و از خدمات کریم رضاییان که به مدت قریب به پنج ماه به عنوان سرپرست سکان هدایت این رشته را عهده دار شد، تقدیر به عمل آمد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزش پهلوانی و زورخانه ای زنجان نیازمند وفاق، همدلی و یکرنگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..