تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر عالیشاه برای طارمی

به گزارش افکارنیوز،

شاید خیلی‌ها پس از خواندن مصاحبه، حرف‌های عالیشاه را دلجویی از هواداران دانستند در حالی که این طور نیست. باور نمی‌کنید می‌توانید از مهدی طارمی بپرسید!

لطفاً تعجب نکنید! امید عالیشاه در منطقه پونک مستأجر آپارتمانی است که مهدی طارمی مالک آن است. در واقع امید عالیشاه چند سالی ‌می‌شود در این آپارتمان سکونت دارد و مهدی طارمی بعداً آن را خرید اما اجازه داد همبازی‌اش کماکان در همان ملک مستأجر بماند. با توجه به اینکه تکلیف جدایی یا ماندن امید عالیشاه در پرسپولیس و رفتن به خدمت سربازی مشخص نبود، مهدی طارمی هم زودتر برای پیدا کردن مستأجر اقدام نکرد! حالا با جدایی امید عالیشاه مهاجم سرشناس پرسپولیس هم دچار دردسر تازه‌ای‌ شده است. معمولاً در فصل زمستان جابه‌جایی و نقل‌وانتقال کمتر انجام شده و مستأجر پیدا نمی‌شود. احتمالاً مهدی طارمی باید چند ماهی صبر کند تا مستأجر جدید پیدا کند. حالا متوجه دردسر جدید مهاجم پرسپولیس شدید؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر عالیشاه برای طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..