تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه ورزشی را برای کاهش وزن انتخاب کنیم؟

ساعت24-این سوال برای بسیاری از افراد وجود دارد که چه ورزشی بیش‌تر به کاهش وزن کمک می‌کند. معمولا زمانی که افراد با هدف خاصی یک ورزش را انتخاب می‌کنند، به سمت ورزش‌هایی می‌روند که از آن لذت نمی‌برند و در صورتی که فرد از ورزش لذت نبرد به اندازه کافی ورزش را ادامه نخواهد داد تا تاثیرات آن را مشاهده کند.

کاهش وزن زمانی ایجاد می‌شود که فرد از ورزش لذت ببرد و در انجام آن پشتکار داشته باشد.

کاهش وزن و تغییر عادت‌ها پروسه‌های طولانی‌ مدتی هستند. در صورتی که فرد بر روی نتیجه‌ ورزش تمرکز کند نمی‌تواند ورزش را به اندازه کافی ادامه دهد.

هر نوع فعالیت ورزش تاثیر متفاوتی دارد. برای مثال پیاده‌روی و ورزش‌های قدرتی هر کدام تاثیر خاصی دارند و دویدن و وزنه‌زدن سریع‌تر شکل بدن را تغییر می‌دهد.

سوال این جا است که اگر می‌خواهید وضعیت جسمانی خاصی به دست آورید اما ورزش مورد نظر آن را دوست ندارید باید چه کار کنید؟

در این زمان دو راهکار وجود دارد:

1. می‌توانید نظر خود را درباره وضعیت جسمانی ایده‌آل تغییر دهید. از خودتان بپرسید که چرا چنین بدنی را می‌خواهید؟ آیا به نظر دیگران اهمیت می‌دهید؟ آیا حس‌تان نسبت به خودتان تغییر می‌کند؟

2. می‌توانید به دنبال ورزش‌هایی بگردید که از آن‌ها لذت می‌برید و نتیجه‌ مشابهی دارند.

باید فاصله بین ورزشی که از آن لذت می‌برید و وضعیت بدنی ایده‌آل خود را کاهش دهید. در این صورت شما به ورزش ادامه می‌دهید و از آن نتیجه‌ می‌گیرید. زمانی که به این ورزش در برنامه زندگی خود عادت کردید می‌توانید کم‌کم تغییرات در آن ایجاد کنید. بنابراین بهتر است ابتدا فارغ از نتیجه‌های که می‌خواهید از ورزش بگیرید فعالیتی که دوست دارید انتخاب کنید و به تدریج ورزش را به سمتی که نتیجه‌ بخش باشد تغییر دهید.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه ورزشی را برای کاهش وزن انتخاب کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..