تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای آگاهی از آخرین ویژگی های آیفون 8 این خبر را بخوانید

سال 2017 برای اپلی ها با ورود ایفون 8 همراه خواهد بود. ایفونی که قرار است با تغییرات چشمگیر خود مثل همیشه جایگاه اپل را در بین خریداران حفظ کند.

برای آگاهی از آخرین ویژگی های آیفون 8 این خبر را بخوانیدبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گفته کمپانی اپل سال 2017 برای کاربران با ورود آیفون 8 جذابتی خاص در دنیای اسمارت فون ها خواهد داشت و با داشتن ویژگی های خاصی که آن ها را در زیر برایتان شرح خواهیم داد فروش خوبی را در بازار از آن خود خواهد کرد. 

1--صفحه نمایش OLED خمیده: طبق پیش بینی ها آیفون ۸ نیز مانند آیفون ۷ با بدنه آلومینیومی به بازار عرضه خواهد شد، همچنین تبدیل صفحه نمایش این گوشی به OLED قابلیت جدید ارائه شده اپل است. درست است که صفحه نمایش های OLED خمیده قبلاً در گجت های سامسونگ دیده شده بود اما حالا باید دید اپل به  چه روش از این صفحات استفاده خواهد کرد.

2-فقدان دکمه هوم: یکی از ویژگی هایی که به احتمال بسیار زیاد در آیفون ۸ دیده خواهد شد حذف شدن دکمه هوم آیفون ۸ است. اگر صفحه نمایش این دستگاه یکدست طراحی شود قاعدتا دکمه هوم دایره ای شکل معروف اپل نیز حذف شده و به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت در زیر شیشه صفحه نمایش قرار می گیرد.

3-پردازنده A11: در آیفون ۸ ما شاهد عرضه نسل جدید از پردازنده‌های اپل خواهیم بود که توسط شرکت Taiwan Semiconductor عرضه می شود. این پردازنده بی شک از قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار خواهد بود.

4-شارژ بدون سیم: همان طور که اشاره شد به نظر می رسد که صفحه نمایش آیفون ۸ لبه به لبه و یکدست باشد و یکی دیگر از ویژگی های محتمل در آیفون ۸ قابلیت شارژ بی سیم این دستگاه خواهد بود.

5-سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش: اگر آیفون ۸ با صفحه نمایش یکپارچه عرضه شود حسگر اثر انگشت و دوربین جلو این دستگاه نیز ناچار دچار تغییراتی می شود. احتمالا دوربین جلو این دستگاه درون دستگاه و زیر شیشه صفحه نمایش و سنسور اثر انگشت دستگاه نیز زیر شیشه صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

6-حسگر عنبیه چشم: اپل اظهار دارد که در آیفون ۸ از امکانات امنیتی بیشتری استفاده می شود، انتظار می رود که در آیفون ۸ ما شاهد عرضه سنسورهای عنبیه چشم باشیم که در دوربین این دستگاه قرار گیرد و کاربر می تواند با استفاده از الگوی عنبیه چشم دستگاه خود را باز کند تا امنیت بیشتری را در پی داشته باشد.

7-دوربین با سنسور دوگانه: انتظار می رود که در سال ۲۰۱۷ دوربین آیفون ۸ با سنسور دوگانه عرضه شود که این سنسور به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از این سنسور دوگانه رنگ های بهتری در عکس ایجاد شود.

8-مشخصات فیزیکی جدید: آیفون ۸ از آیفون های عرضه شده بسیار نازک تر طراحی شده، وجود صفحه نمایش OLED فرضیه نازک بودن این دستگاه را افزایش می دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای آگاهی از آخرین ویژگی های آیفون 8 این خبر را بخوانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..