تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراد ییلدیریم با یک دختر مراکشی ازدواج کرد

حتیجه شندیل و همسرش در مراسم ازدواج مراد ییلدیریم

می دانیم که سال 2016 به دلیل ازدواج های زیادی که هنرمندان ترک در این سال داشته اند، در ترکیه به سال ازدواج معروف شده است. از کنان ایمیرزالی اوغلو گرفته تا کیوانچ تاتلیتوء و ابرو اوزکان یعنی دلارای سریال گوزل، همگی سال 2016 را برای ازدواج انتخاب کردند و شاهد اخبار مراسم های ازدواج این هنرمندان در ملکانه بوده ایم. اما در حال حاضر که سال 2016 رو به اتمام است، یکی دیگر از بازیگران ترک که ایرانی ها نیز با او آشنایی دارند، ازدواج کرد.

مراد ییلدیریم بازیگر سریال عشق و جزاء هم به جمع این سلبیریتی ها اضافه شد و در روزهای پایانی سال 2016 ازدواج کرد.

در چند روز گذشته مورات ییلدیریم که چند وقتی است از همسر سابقش یعنی بورچین ترزی اوغلو که او را نیز از سریال پویراز کارایل و مرحمت میشناسیم، جدا شده بود، دوباره ازدواج کرد.

مراد ییلدیریم این بار با ایمانه البانی یکی از مدل های مراکشی زندگی مشترک خود را آغاز کرد. در این مراسم که در بعضی قسمت ها به سبک سنتی برگزار شد، همبازی آخرین سریال مورات، یعنی مریم اوزرلی نیز حضور داشت و در خوشی این عروس و داماد شریک شد.

در روز عروسی، تصاویر این مراسم ازدواج از پیج ها و سایت های مختلف منتشر شد و از سوی طرفداران مراد ییلدیریم بسیار موردتوجه قرار گرفت.

حتیجه شندیل و همسرش در مراسم ازدواج مراد ییلدیریم

حتیجه شندیل و همسرش در مراسم ازدواج مراد ییلدیریم

زوج حتیجه شندیل و بوراک ساءیاشار که هر دو از بازیگران موفق ترکیه هستند، در مراسم ازدواج مراد ییلدیریم شرکت کردند. حتیجه شندیل را از سریال های دیلا و دست سرنوشت می شناسیم. او در این سریال ها در مقابل بازیگران بزرگی مانند ارکان پتک کایا و اوزجان دنیز ایفای نقش کرده است. همسر حتیجه شندیل، علاوه بر اینکه بازیگر است، کار تهیه کنندگی را نیز انجام می دهد. این زوج که بعد از مدت ها برای اولین بار در جشن ازدواج مراد ییلدیریم شکار دوربین خبرنگارها شدند، اعلام کردند که حتیجه باردار است. او حدود چهار ماه دیگر فرزند خود را به آغوش خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراد ییلدیریم با یک دختر مراکشی ازدواج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..