تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاوروف نسبت به تسلیح معارضان سوری توسط آمریکا هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «سرگی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه و «جان کری» همتای آمریکایی وی روز سه شنبه در تماسی تلفنی پیرامون سوریه به گفتگو پرداختند.

وزیر امور خارجه روسیه در این تماس تلفنی به جان کری همتای آمریکایی خود در خصوص تسلیح معارضان سوری از سوی واشنگتن هشدار داد. لاوروف تاکید کرد که موافقت واشنگتن با ارسال سلاح از جمله سامانه های ضدهوایی دوش پرتاب به سوریه می تواند به بر جا ماندن قربانیان جدید منجر گردد.

وزارت خارجه روسیه طی بیانیه ای اعلام کرد که لاوروف در این گفتگو مجددا بر عدم پذیرش رویکردهای پشت پرده دولت اوباما برای افزایش ضربه زدن به روابط متقابل روسیه و آمریکا تاکید کرد.

این وزارتخانه تصریح کرد که در گفتگوی تلفنی کری و لاوروف دورنمای دستیابی به راه حل بحران سوریه در سایه نشست ۲۰ دسامبر وزرای خارجه و دفاع روسیه، ایران و ترکیه در مسکو که طی آن پیشرفت محرزی درباره آتش بس سراسری در سوریه و افزایش تلاش ها برای مبارزه با تروریسم حاصل گردید، مورد بحث قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاوروف نسبت به تسلیح معارضان سوری توسط آمریکا هشدار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..