تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: رباتی که به کمک موبایل، ایر هاکی بازی می کند

تماشا کنید: رباتی که به کمک موبایل، ایر هاکی بازی می کند

همزمان با فرا رسیدن فصل تعطیلات سال نو میلادی، این روزها شاهد انتشار خبرها و ویدیوهایی با همین زمینه هستیم. عده ای دیگر از کاربران فضای مجازی نیز فرصت کافی برای پرداختن به علاقمندی های خود پیدا کرده اند و یکی از این زمینه ها، علم رباتیک است. در همین راستا، امروز قصد داریم شما را با رباتی که می تواند هاکی بازی کند آشنا کنیم. در ادامه با تک شات همراه باشید.


این سیستم با تماشا کردن توپ روی سطح میز و حرکت در مسیر آن کار می کند. به طور فعال حملات به دروازه اش را مسدود می کند و می تواند به طور مداوم آدم ها را شکست بدهد.


دوربین گوشی هوشمند میز بازی را زیر نظر دارد. اطلاعات ثبت شده توسط دوربین در همان لحظه توسط گوشی پردازش می شود. گوشی شما با تشخیص محل توپ ( و با استناد به موقعیت کنونی همه عناصری که روی میز وجود دارند)، تصمیم می گیرد و از طریق وای فای به ربات دستور می دهد تا چه کاری را انجام دهد. در واقع، گوشی هوشمند به یک دستگاه مجهز به فناوری واقعیت افزوده تبدیل می شود و موقعیت همه اشیاء دخیل در این بازی را نمایش می دهد.


ساخت چنین ربات هایی با توجه به آموزش هایی که در سطح اینترنت قابل دسترس است کار چندان سختی نیست، شما هم اگر به این زمینه علاقمند هستید می توانید از همین الان دست به کار شوید.


در ادامه از شما دعوت می کنیم در تماشای ویدیویی در همین زمینه با تک شات همراه باشید:


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: رباتی که به کمک موبایل، ایر هاکی بازی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..