تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختراعی خارق العاده از ژاپنی ها + فیلم

مخترعین ژاپنی دست به ساخت بلندگوی هوشمندی زده اند که در فضاهای عمومی کارایی بالا خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو مخترع ژاپنی به تازگی موفق به ساخت بلندگویی کارا و ویژه شده اند. این بلندگو علاوه بر پخش صدا نقش یک مترجم را نیز بر عهده گرفته است و کاراییش به تلفن همراه بستگی دارد.

در حال حاضر ترجمه 300 عبارت از پیش تعیین شده به سه زبان چینی، انگلیسی و کره ای و سپس پخش آن ها در فضا برای این برنامه تعریف شده است.

به نظر می رسد بلندگو هوشمند پاناسونیک بتواند وسیله کارآمدی برای مکان های عمومی از جمله فرودگاه، پارک، سالن های کنفرانس و بویژه قسمت های مختلف بازی های المپیک 2020 این کشور باشد.

گفتنی است؛ قیمت فعلی در نظر گرفته شده برای این بلندگو مترجم 180 دلار است.


برای دانلود اینجا کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختراعی خارق العاده از ژاپنی ها + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..