تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت باند ماساژورهای جنس مخالف در مشهد

قاضی حسن حیدری افزود: پس از جمع آوری اطلاعات پنج نفر شناسایی و دستگیر شدند که یکی از آنان مرد و بقیه زن بودند و تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

وی اظهار کرد: یکی از زنان این باند پس از زدن دستبند به دستش از محل متواری شد که در فاصله کمتر از 24 ساعت به دام افتاد.
حیدری ادامه داد: اعضای این باند سوژه مدنظر خود را به مکانی خاص دعوت می‌کردند و سپس با گرفتن مبالغی بین یک تا 2.5 میلیون ریال به فعالیت های غیراخلاقی خود و ماساژ جنس مخالف می پرداختند.

دستگیری باند زورگیری های خشن در مشهد

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد هم چنین از دستگیری باند زورگیری های خشن در این شهر خبر داد و اظهار کرد : این باند پنج نفره به به صورت مسافر و مسافرکش به صورت چهارنفره در خودرو اقدام به سوارکردن مردم و زورگیری از آنان می کردند .

قاضی حیدری با بیان اینکه این افراد تا کنون به 30 فقره زورگیری اعتراف کرده اند، گفت: تحقیقات و بازجویی ها برای روشن شدن کامل موضوع و زورگیریهای انجام شده ادامه دارد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت باند ماساژورهای جنس مخالف در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..