تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یاد بگیریم «چگونه از آثار خود دفاع کنیم» | عکس

یاد بگیریم «چگونه از آثار خود دفاع کنیم» | عکس

فرهنگ > تجسمی - رامین اعتمادی بزرگ، مجسمه‌ساز و پرفرمر، در ششمین فستیوال «سی روز، سی پرفورمنس، سی هنرمند» پرفورمنسی را با عنوان «چگونه از اثر خود دفاع کنیم» اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرفورمنس «چگونه از اثر خود فاع کنیم» 9 دی‌ از ساعت ١٧ تا ١٨ در موزه هنرهای معاصر اجرا می‌شود و در این اجرا علی معروفی، سعید جهانیان، ابوالفضل قربان‌نژاد، آشا صدراشکوری، مهسا کریمی و روزبه صدراشکوری رامین اعتمادی بزرگ را همراهی می‌کنند.

رامین اعتمادی بزرگ، مجسمه‌ساز، پرفورمر و هنرمند هنرهای مفهومی است. او اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران متولد شد.

اعتمادی‌بزرگ ابتدا نقاشی را با مینیاتور آغاز کرد، سپس به دانشگاه هنر و معماری وارد شد و پس از فارغ التحصیل شدن از رشته نقاشی به مجسمه‌سازی و پرفورمنس‌آرت رو آورد.

او عضو افتخاری مرکز توسعه هنرهای تجسمی ایران، عضو پیوسته انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز و نقاش ایران است و همچنین مدرس هنر از سال ١٣٧٧ تا کنون است. اعتمادی در کارنامه هنریش ۱۴ نمایشگاه انفرادی، نقاشی، مجسمه، چیدمان و ویدئوآرت و ۱۵ پرفورمنس دارد و در بیش از ۷۰ نمایشگاه گروهی، جشنواره، اکسپو و بی‌ینال را در ایران، آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، سوییس، استرالیا، مراکش، ترکیه، امارات، ارمنستان و چین دارد شرکت کرده است.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یاد بگیریم «چگونه از آثار خود دفاع کنیم» | عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..