تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از هفته آینده؛ شیر در مدارس توزیع می شود

به گزارش افکارنیوز،

منصور مجاوری گفت: آموزش و پرورش امسال بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار از محل یارانه ها و اعتبارات داخلی برای توزیع شیر مدارس در نظر گرفته بود که 300 میلیارد تومان از این اعتبار برای بدهی و تسویه حساب معوقه پارسال به کارخانجات توزیع شیر پرداخت شده است.

وی افزود: امیدواریم مابقی اعتبارات در نظر گرفته شده برای توزیع امسال شیر مدارس نیز تامین اعتبار شود تا بتوانیم مانند پارسال این طرح را به خوبی اجرا کنیم.

وزیر سابق آموزش و پرورش اوایل سال تحصیلی از اختصاص 600 میلیارد تومان اعتبار از محل یارانه ها و اعتبارات داخلی آموزش و پرورش برای شیر مدارس و توزیع آن از اواخر مهر امسال خبر داده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از هفته آینده؛ شیر در مدارس توزیع می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..