تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر اعلام نظر پزشکی‌قانونی درباره گور دسته‌جمعی تبریز هستیم

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ فرهنگ نوروزی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این زمینه منتظر نظریه پزشکی قانونی هستیم. البته به نظر می‌رسد که این استخوان ها مربوط به 50 الی 60 سال پیش باشند، اما در این مورد و درخصوص قدمت آن نظریه‌ پزشکی قانونی تعیین کننده است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد 9 ماهه پلیس شهرستان تبریز پرداخت و گفت: در 9 ماه سال‌جاری آمار نزاع و درگیری در این شهرستان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 44 درصد کاهش یافته است.

نوروزی تاکید کرد: در این مدت میزان نزاع و درگیری دسته جمعی نیز نسبت به سال گذشته 34 درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه سرقت مسلحانه در سال جاری در شهرستان تبریز رخ نداده است، خاطرنشان کرد: شاهد کاهش 4 درصدی جرایم به ویژه سرقت در این شهرستان هستیم.

سرهنگ نوروزی با اشاره به کاهش آمار وقوع جرم در سه سال گذشته، گفت: در سال جاری جرم قتل در این شهرستان شش درصد و شرارت و چاقو کشی نیز 17 درصد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات وسیعی که در مجموعه عوامل انتظامی شهرستان تبریز صورت گرفته است، در این مدت بحث جرایم خشن به حداقل ممکن رسیده و در حد صفر است.

رئیس پلیس انتظامی شهرستان تبریز افزود: از مجموع پرونده های تشکیل شده در کلانتری های استان 10 هزار پرونده توسط مشاوران مستقر در کلانتری ها صلح و سازش شده است.

وی با اشاره به ترافیک شهری تبریز گفت: جهت حضور بموقع عوامل انتظامی در صحنه، تعداد ناوگان موتوری این یگان افزایش یافته است.

رئیس پلیس انتظامی شهرستان تبریز ادامه داد: بر اساس استانداردهای موجود میانگین مدت زمان حضور پلیس در صحنه 15 دقیقه است که این میانگین در شهرستان تبریز کمتر از استاندارد کشوری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر اعلام نظر پزشکی‌قانونی درباره گور دسته‌جمعی تبریز هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..