تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاضلی: نتوانستیم جلوی رانت را بگیریم

کد خبر: ۴۵۰۱۱۵

۱۹  بازدید

خبرگزاری تسنیم: علی فاضلی در نشست خبری رؤسای اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف ایران گفت:  اصناف کشور سهم 25 درصدی در بخش اشتغال کشور را دارند و باعث ایجاد 6.5 میلیون شغل شده اند.

رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: انتظار ما از دولت این است که گره‌های موجود پیش پای بنگاه‌ها را باز کند، چرا که بیش از 2 هزار دستورالعمل برای گرفتن مجوز سر راه ایجاد اشتغال است.مجلس و دولت باید کمک کنند تا این سدها برای توسعه فضای کسب و کار برداشته شود.

وی تصریح کرد: در سال 92-91 یکی از مشکلات اصناف این بود که در شرایط رکود تورمی و بیکاری حاکم بر جامعه افزایش مالیات جایی از اعراب ندارد.

فاضلی یادآورشد: در یک سال اخیر خوشبختانه تعامل بین اصناف و نظام مالیاتی کشور به حد بسیار خوبی رسیده و حدود 80 درصد مشکلات حل شده و این سازمان در صدور برگ مفاصاحساب مالیاتی همکاری بسیار خوبی با اصناف داشته است.

وی با بیان اینکه  دولت گوش شنوا دارد اما مشکلات فراوان است و همه را سر این دولت خالی کرده اند گفت: دولت 2 میلیون و اندکی نان خور دارد و روز به روز فربه تر می‌شود و کوچک کردن این مجموعه کارسختی است و نتوانستیم جلوی رانت موجود در دولت را بگیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاضلی: نتوانستیم جلوی رانت را بگیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..