تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متهم شدن رییس جمهور سابق آرژانتین به فساد مالی

کریستینا کرشنر متهم به فساد مالی شد.

متهم شدن رییس جمهور سابق آرژانتین به فساد مالیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کریستینا فرناندز کرشنر، رییس جمهور سابق آرژانتین در سال‌های 2007 تا 2015 متهم به فساد مالی شد. کرشنر با رد فساد مالی، انگیزه‌های سیاسی را پشت پرده اتهامات وارده عنوان کرد. 

بر این اساس، قاضی دادگاه آرژانتین کرشنر را متهم کرد از قدرت سیاسی خود برای واگذاری قراردادهای عمومی به فردی نزدیک به خانواده خود سوء استفاده کرده است. پیش‌تر نام دو وزیر کابینه در این فساد مالی عنوان شده بود.

دستگاه قضایی آرژانتین در بیانیه ای اعلام کرد قاضی پرونده کریستینا کرشنر، دستور توقیف دارایی های وی به مبلغ ششصد میلیون یورور را صادر کرد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متهم شدن رییس جمهور سابق آرژانتین به فساد مالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..