تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آدام لالانا، موثرترین هافبک لیگ جزیره

کد خبر: ۴۵۰۰۸۲

۱۴۳  بازدید

لالانا در این فصل از نظر آماری بهتر از تمام هافبک های لیگ برتر عمل کرده است.

وبسایت نود: لیورپول سه شنبه شب موفق شد در دیداری پرگل، استوک سیتی را در آنفیلد شکست دهد. در این مسابقه، لالانا در دقیقه ۳۵ قفل دروازه حریف را باز کرد. هافبک ملی پوش لیورپول با زدن این گل، آماری عالی را به نام خود ثبت کرد.

لالانا در این فصل روی ۱۳ گل اثر مستقیم داشته است که این آمار بهترین در میان تمام هافبک های لیگ جزیره به حساب می آید. او در این فصل از لیگ برتر، هفت گل زده و شش پاس گل هم ارسال کرده است که هیچ بازیکنی در این فصل در خط هافبک، این آمار را نداشته است.

آدام لالانا، موثرترین هافبک لیگ جزیره

ضمن اینکه در این بازی، فرمینو گل دوم لیورپول را به ثمر رساند تا پانزدهمین گلش را در لیگ جزیره در سال ۲۰۱۶ به ثبت رسانده باشد. به این ترتیب در سال ۲۰۱۶ در لیگ برتر، فرمینو بهترین گلزن لیورپولی ها است.

لیورپول شنبه ۳۱ دسامبر در بازی مقابل سیتی، آخرین مسابقه لیگ برتری خود را در سال ۲۰۱۶ برگزار می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آدام لالانا، موثرترین هافبک لیگ جزیره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..