تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر مدیریت در آموزش و پرورش برای استفاده از سلایق مختلف است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول عمادی شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در سخنانی اظهار داشت: آموزش و پرورش از اساس پیدایش انسان به دلیل نطق باطنی او وجود داشته است.

وی افزود: تمام پدران و مادران به فرزندان خود آموخته های خود را انتقال می دهند که این نوع را آموزش و پرورش غیر رسمی می گویند و این امر کار والدین است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از عمر آموزش و پرورش به طور رسمی بیش از یکی دو سده نمی گذرد و آموزش نوین یا آموزش پرورش رسمی عمر چندانی ندارد.

عمادی مراحل آموزش و پرورش رسمی را چهار مرحله آموزش برای دانستن، آموزش برای ساختن و عمل کردن، آموزش زیستن و در نهایت آموزش باهم زیستن دانست و افزود: هدف اصلی در آموزش پرورش رسمی باید بهبود نظامات زیست مسالمت آمیز جمعی باشد و هر جامعه ای که به این هدف نزدیکتر باشد موفق تر است.

وی بیان داشت: جوامع پیشرفته باید توجه کنند که هدف آموزش و پرورش برای با هم زیستن بوده و عدالت اجتماعی ناشی از این نگاه است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: هدف از تعلیم و تربیت باید تقسیم داشته ها و با هم زیستن باشد.

 عمادی با بیان اینکه تغییر در آموزش و پرورش به معنای جاری کردن جریانی از سلایق مختلف و استفاده از تمام توانمندی ها است گفت: تغییر یک مدیر در سطح استانها هم به معنای خداحافظی با توانمندی های مدیر قبلی نبوده و تحولات با هدف ایجاد انرژی های نو است.

وی اظهار داشت: توانمندی های استان لرستان بسیار بالا است و باید از تمام نیروها و پتانسیلهای انسانی این استان استفاده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر مدیریت در آموزش و پرورش برای استفاده از سلایق مختلف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..