تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درایت رهبری و هوشیاری مردم موجب حفظ نظام و خنثی شدن فتنه 88 شد

ساعت: 21:00 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 990164

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس گفت: مردم با پشتیبانی از مقام معظم رهبری توانستند فتنه 88 را هم مانند خیلی از توطئه‌های دیگر که علیه نظام انجام شد، خنثی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عبدالله رضیان در گفت‌وگو با بلاغ، با بیان اینکه همت و بزرگی مردم ایران توانست سبب پایداری انقلاب و نظام شود، اظهار کرد: مردم با پشتیبانی از مقام معظم رهبری توانستند فتنه 88 را هم مانند خیلی از توطئه‌های دیگر که علیه نظام انجام شد، خنثی کنند.


وی افزود: فتنه‌ای که در سال 88 به وجود آمد، خطر بزرگی برای نظام پیش آورد و درایت رهبری و هوشیاری مردم موجب حفظ نظام شد که فتنه با این دو اصل سرکوب شد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی به فتنه 88 و فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بعد از آن ماجرا، مردم با فرمان رهبری وارد صحنه شدند و در 9دی بصیرت بالای خود را نشان دادند و دشمنان قسم خورده انقلاب در خارج از کشور را ناامید کردند.

رضیان تصریح کرد: حضور مردم و پیمودن راه در مسیر رهبری مهم است و باید برای حفظ نظام همیشه در این مسیر گام برداریم و باید در کنار رهبری و ولایت باشیم.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند که مسؤولان مرتبط با جناح خاص، از بدنه نظام ترد شوند، اظهار کرد: ولی بخشش و رأفت مقام معظم رهبری سبب شد این فضای دوقطبی و دوجناحی حفظ شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولین باید با حفظ وحدت انسجام نظام و رهبری را حفظ کنند و پشتیبان ولایت باشند.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید توجه جدی کنیم و نسبت به محیط اطراف هشیار باشیم، ادامه داد: افرادی هستند که سعی دارند از بیرون فضایی ایجاد کنند تا سبب ایجاد خلل در انقلاب شوند و باید توسط مردم شناسایی شوند.

رضیان در پایان بیان کرد: باید وحدت و انسجام داشته باشیم و در مقابل آسیب‌هایی که نظام و انقلاب را تهدید می‌کنند و به‌دنبال کم‌رنگ کردن مراسمات 9دی هستند مقابله کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درایت رهبری و هوشیاری مردم موجب حفظ نظام و خنثی شدن فتنه 88 شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..