تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی در استانداری

نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی در استانداری

استان‌ها > البرز - در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی که با حضور استاندار البرز، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، جهانگیر شاهمرادی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از عملکرد 9 ماهه شرکت بر اساس برش استانی اقتصاد مقاومتی گزارش داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي البرز، شاهمرادي گفت: اجراي پروژه مطالعاتي امكان سنجي توسعه خوشه هاي نساجي و خوشه شيريني و شكلات، آموزش حدود 6000 نفر شاغلين واحد هاي صنعتي كوچك و متوسط استان و كمك به راه اندازي و به ظرفيت رساني 353 واحد صنعتي و طرح نيمه تمام استان از تكاليف شركت بر اساس برش استانس اقتصاد مقاومتي بوده است.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان با ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته بر اساس برش استاني اقتصاد مقاومتي، گفت: برنامه هاي اجرايي شركت منطبق بر سياست هاي اقتصادي مقاومتي تنظيم و كليه اقدامات براين اساس اجرا شده است.
جهانگير شاهمرادي افزود : در سال 95 ساير برنامه هاي اين شركت نيز در جهت تكميل سياست هاي اقتصاد مقاومتي و با هدف تكميل ظرفيت خالي واحد هاي صنعتي، بروز رساني و ارتقا سطح دانش فني، ارتباط صنعت و دانشگاه و هدايت پژوهش هاي دانشگاه و بخش هاي پژوهشي به سمت تأمين نيازهاي پژوهشي صنعت انجام شده است.
رئيس هيأت مديره شركت شهركهاي صنعتي البرز در پايان تصريح كرد: باتوجه به اینکه صنايع كوچك پربازده هستند و زودتر به نتیجه می‌رسند، ایجاد اشتغال می کنند و رونق اقتصادی را در پی دارند باید همه دستگاههاي استان خدمات و توجه بیشتری به اين حوزه داشته باشند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی در استانداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..