تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسیدگی ویژه دادگستری استان کرمان به پرونده جنایت فهرج

به گزارش ایرنا به نقل از دادگستری استان کرمان، یدالله موحد عصر سه شنبه علاوه بر نظارت بر نحوه تحقیقات از متهم (ش.ن) افزود: با توجه به نوع و اهمیت بزه ارتکابی، رسیدگی به پرونده مذکور به صورت ویژه و خارج از نوبت در شعبه خاص تا احقاق حق صاحبان حق با سرعت و دقت در حال انجام است.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: از بدو ارتکاب قتل فجیع توسط متهم، دستگیری قاتل در دستور کار ویژه دادگستری استان قرار گرفت و در نهایت با تلاش های ماموران پلیس آگاهی استان کرمان، قاتل در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و پس از درگیری با نیروهای انتظامی دستگیر شد.
وی با بیان اینکه قاتل پس از درگیری زخمی شده است، خاطرنشان کرد: در این عملیات یکی از ماموران ناجا نیز مجروح شده است.
موحد گفت: پس از این درگیری، متهم برای درمان به استان کرمان منتقل و پس از مداوا و ترخیص از بیمارستان، کار بازجویی وی به صورت ویژه آغاز شد که تحقیقات همچنان ادامه دارد.
جوانی 26 ساله و دارای سابقه کیفری، روز دوم دی ماه جاری در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج به دلیل اختلافات خانوادگی ریشه داری که از یک سال و نیم قبل با خانواده همسر خود داشت، اقدام به تیراندازی در منزل پدر همسرش کرد.
وی در نهایت 10 نفر از اهالی خانواده همسر و همسایگان آنها را که در منزل این خانواده حضور داشتند، به گلوله بست و به قتل رساند.
همچنین چهار نفر در این حادثه مجروح و در بیمارستان بستری شدند.
مرکز شهرستان فهرج در 260 کیلومتری شرق کرمان است.
شبد* 7429*‌9122* خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسیدگی ویژه دادگستری استان کرمان به پرونده جنایت فهرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..