تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند نزولی تخلفات رانندگي در فصل سرما

مدير مرکز كنترل ترافيك شهرداري اصفهان گفت: در فصل سرما و با توجه به شرايط بارندگي و لغزندگي معابر، تخلفات نيز روند رو به كاهشي دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،همايون يزدان پناه  اظهار كرد: مهمترين معضل فعلي ما در حمل و نقل و ترافيك شهري افزايش روز به روز شماره گذاری خودروهاست.
به گفته وي تمايل مردم در استفاده از وسيله نقليه به خصوص در فصل گرما باعث مي شود تا بيش از ميزان استاندارد بار ترافیکی به معابر شهر تحمیل شود به طوری که در عمل شاهد قفل معابر و تبدیل شهر به پاركينگي بزرگ هستیم.
مدير مرکز كنترل ترافيك شهرداري اصفهان مدعي است: موتورسيكلت ها اصلي ترين عاملان تخلفات راهنمايي و رانندگي هستند كه علاوه بر حجم بالاي آلايندگي حوادث تلخ و ناگواري را براي خود و ديگران رقم مي زنند.
وي با اشاره به اینکه بيشترين ميزان تخلفات راهنمايي و رانندگي مربوط به سرعت غيرمجاز خودروهاست، گفت: در فصل سرما و با توجه به شرايط بارندگي و لغزندگي معابر، تخلفات نيز روند رو به كاهشي دارند.
يزدان پناه تنها راه نجات شهرها را از معضلات ترافيكي حركت به سمت استفاده از وسايل نقليه غيرموتوري دانست و خاطرنشان كرد: استفاده از دوچرخه و موتورسيكلت هاي برقي از راهبردهاي اصلي اين مسير هستند كه با فرهنگ سازي و اطلاع رساني مناسب در مورد آن مي توانيم شاهد هواي پاك و ترافيك روان باشيم.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند نزولی تخلفات رانندگي در فصل سرما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..