تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاوه رضایی در استقلال می‌ماند؟

کد خبر: ۴۵۰۰۴۰

۲۲۹  بازدید

بر اساس اخبار به دست آمده مهاجم استقلال تمایل به جدایی از این تیم دارد.

خبرگزاری ایسنا: ظاهرا اتفاق جدیدی در تیم فوتبال استقلال قرار است رخ دهد و معادلات نقل و انتقالی این تیم را با چالش‌های جدیدی روبه‌رو سازد.

کاوه رضایی، مهاجم گلزن استقلال ظاهرا از مدیران باشگاه استقلال درخواست دریافت رضایت‌نامه جهت جدایی از تیم را کرده است. این بازیکن انتظار داشت با حضور در استقلال بتواند در لیست کارلوس کی‌روش قرار بگیرد و حتی در اواسط فصل هم با پیشنهاد خارجی روبه‌رو بود. با این حال در جمع آبی‌های پایتخت باقی ماند.

کاوه رضایی در حالی پیشنهاد جدایی خود را به باشگاه استقلال ارائه داده که خیلی بعید است مسئولان این تیم با جدایی او موافقت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاوه رضایی در استقلال می‌ماند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..