تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد احمدی‌نژادی یک شهروند تهرانی برای منشور حقوق شهروندی

پیشنهاد احمدی‌نژادی یک شهروند تهرانی برای منشور حقوق شهروندی

جامعه > قضایی - یک شهروند پیشنهاد خود را برای اصلاح منشور حقوق شهروندی اینطور اعلام کرد: باید مسکن مجانی، سبدکالایی رایگان و ماهانه ۲۰۰ هزار تومان یارانه به مردم داده شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشار منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهور در بین اقشار مختلف، بازتابهای متفاوتی داشته است. استادان دانشگاه، حقوقدانان، وکلا، فعالان سیاسی و حتی مردم عادی درباره اصلاح این منشور، پیشنهادهای گوناگونی ارائه می کنند.

یکی از پیشنهادها که توسط شهروند ناشناسی در برگه های دستنویس و روی تیر چراغ برق و دیوارها در یکی از خیابانهای غرب تهران داده شده، حاوی مطالب جالبی است. او خواسته تا حقوق شهروندی با دادن مسکن مجانی، صفر شدن قیمت زمین و پرداخت یارانه 200 هزارتومانی اصلاح شود. البته این شهروند مشخص نکرده این پول باید از کجا تامین شود.

47231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد احمدی‌نژادی یک شهروند تهرانی برای منشور حقوق شهروندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..