تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو بار پرواز بدون نشست از اصفهان به مقصد بوشهر

به گزارش افکارنیوز،

رضا معمار مسؤل روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز 255 ایران ایر که ساعت 21:25 شب گذشته فرودگاه اصفهان را به مقصد بوشهر ترک کرده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی بوشهر به اصفهان بازگشت و در ساعت 23:10 در فرودگاه اصفهان به زمین نشست و این پرواز ساعت پنج دقیقه بامداد امروز برای بار دوم فرودگاه اصفهان را به مقصد بوشهر ترک کرد.

وی افزود: پرواز 255 ایران ایر زمانی که به بوشهر می‌رسد متوجه دید کم باند فرود شده به همین دلیل مجدداً ساعت ٠٢:٠٥ بامداد به اصفهان باز گشت و در نهایت این پرواز در ساعت 4 صبح باطل شد.

معمار تصریح کرد: در چنین شرایطی که پرواز به دلیل شرایط بد جوی از مبدأ باطل شود، طبق قانون وجه بلیت به صورت کامل به مسافران پرداخت می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو بار پرواز بدون نشست از اصفهان به مقصد بوشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..