تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگی ۹ دی به دلیل خنثی سازی فتنه بزرگ است

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن نوباوه عصر سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز با اشاره به اتفاقات سال ۸۸ یادآور شد: ۹ دی طلیعه آگاهی و بصیرت انقلابی ملت ایران است.

وی ادامه داد: ۹ دی روز بزرگی است که بزرگی آن به دلیل خنثی کردن فتنه بزرگ است که باید به تمام جوانب آن توجه کرد.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کودتایی به اسم انتخابات در سال ۸۸ روی داد، گفت: فتنه ۸۸ اعتراض به یک انتخابات نبود زیرا اگر موضوع انتخابات بود که باید طبق قانون اعتراض می کردند.

نوباوه با اشاره به اینکه در سال ۸۷ آمریکا به دنبال مذاکره با ما بود، گفت: در آن سال آمریکا به دنبال مذاکره بود و تیم ایرانی قبول نمی کرد تا اینکه آنها با واسطه قرار دادن دیگران ورود کردند و در سال ۸۷ موفقیت های ما در مذاکرات را رقم می زد.

وی افزود: در همان زمان بود که آنها اعلام کردند مذاکرات را یکسال به عقب بیندازیم که باعث تعجب بود و بعدها متوجه شدیم برخی از داخل ایران به آنها نامه نوشتند که در مذاکرات باج ندهید زیرا یکسال دیگر شاهد تغییرات خواهید بود.

نماینده سابق تهران تصریح کرد: فتنه ۸۸ از قبل برنامه ریزی شده بود و هیچ اعتراض انتخاباتی روی نداد و این آسیب را جامعه فرهیخته کشور باید بداند.

نوباوه تصریح کرد: از یک خانم سناریو ساختند و در رسانه ها پخش کردند که یک خانم در مقابل ۵ دوربین کشته می شود.

وی ادامه داد: ۹ دی ضربه ای بزرگ برای آن ها بود که مجبور شدند اعتراض را به موضوعات اقتصادی برگردانند که این کار هم جای تعجب داشت.

نماینده سابق تهران در مجلس تاکید کرد: مذاکرات و موضوع برجام هم به دلیل شکست همان سال ها است که قطعنامه ای صادر می شود که به گفته سازمان های مختلف فلج کننده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگی ۹ دی به دلیل خنثی سازی فتنه بزرگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..