تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید مدیر کل بهزیستی استان تهران بر حذف واژه کمپ از ادبیات جامعه

مدیر کل بهزیستی استان تهران با انتقاد از به کار بردن واژه کمپ تاکید کرد: باید به جای کمپ، واژه مراکز بهبودی اقامتی به کار برده شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، دکتر اصغر باقری در همایش تجلیل از بهبود یافتگان موفق شهرستان ری که در ساختمان شماره دو اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: واژه کمپ یک نگاه بد و کوچه بازاری است و به فضای غیر مجاز تعبیر می شود که باید یک نگرش جدید و تغییر رفتار ایجاد شود و به جای این واژه باید واژه مراکز بهبودی اقامتی به کار برده شود. روی واژه کمپ خط قرمز بکشیم و از این پس این ادبیات دهان به دهان نچرخد و مردم به بهبود یافتگان با نگاه مثبت نگاه کنند.  
وی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، گفت: خداوند بهترین پیام برای بشریت است بهترین پیام استفاده از قرآن است اگر گوش شنوا باشد آیات قرآن تحول ایجاد می کند و اگر فرمایشات قرآن را در دستور کار خانوادگی، فرهنگی، اجتماعی و سازمانی قرار دهیم رستگار می شویم.
باقری ادامه داد: خداوند می فرماید سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهم مگر اینکه خودشان بخواهند. در ارتباط با مباحث منفی مطمئن باشید توجیه است که بگوییم اتفاقات و حوادثی که رخ داده خواست خداوند بوده است.
خداوند می فرماید از شما حرکت از من برکت؛ اگر بنده من یک کار انجام دهد من ده ها برابر جبران می کنم.
وی با تاکید بر کمک و هدایت افرادی که به بیماری اعتیاد دچار شده اند، خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) نیز در این ارتباط فرموده اند که نجات یک معتاد نجات یک فرد نیست، بلکه نجات یک جامعه است . اگر یک نفر را نجات بدهید بشریت را نجات داده اید و در مقابل اگر یک نفر را بکشید انگار بشریت را هلاک کرده اید . خداوند انسان را خلق کرد و به این خلقت بالید و فرمود فتبارک الله احسن الخالقین.
اعتیاد یک حادثه، اتفاق و پدیده اجتماعی و گذراست و این افراد می توانند در مسیر تغییر و تحول قرار بگیرند و هر کدام از بهبود یافتگان می توانند یک مربی سبز باشند. ذکات سلامتی شما کمک به سایر بیماران است.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید مدیر کل بهزیستی استان تهران بر حذف واژه کمپ از ادبیات جامعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..