تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسی مهمان خندوانه امشب سه‌شنبه 7 دی 95 است؟ عکس

مهمان سه‌‎شنبه 7 دی خندوانه,مهمان 7 دی خندوانه کیه؟,امید نعمتی مهمان خندوانه 7 دی 1395, برنامه خندوانه 95/10/7 امید نعمتی,خندوانه امید نعمتی,مهمان امشب خندوانه کیست؟,چه کسی مهمان برنامه خندوانه 7 دی است؟,برنامه خندوانهامید نعمتی,مهمان خندوانه هفتم دی چه کسی است؟,مهمان امشب خندوانه کیه؟, برنامه خندوانه,مهمان امشب خندوانه کیست؟,مهمان خندوانه  امشب,امید نعمتی در خندوانه , خندوانه,امید نعمتی,

چه کسی مهمان خندوانه امشب سه‌شنبه 7 دی 95 است؟+عکس

مهمان برنامه خندوانه سه‌ شنبه 7 دی 95 کیست؟

امید نعمتی خواننده گروه پالت مهمان امشب برنامه خندوانه خواهد بود.

او خواننده گروه پالت است كه پيش از اين و در فصل سوم،قطعاتى را در برنامه خندوانه اجرا كرده بود.رامبد جوان در سری جدید آیتم‌های جدیدی را برا پخش در نظر گرفته است.

امید نعمتی خوانندهٔ گروه پالت است که به همراه داریوش آذر ، نوازنده ی کنترباس پالت ، سابقاً در گروه دنگ شو فعالیت داشته و با آواز سنتی آشناست. پالت اثر خود را با مشارکت اعضای خود با شش سلیقهٔ متفاوت می‌آفریند که این باعث تنوع آن می‌گردد. ترانه‌های آثار پالت یا اشعار کلاسیک هستند یا امید نعمتی آنان را نوشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسی مهمان خندوانه امشب سه‌شنبه 7 دی 95 است؟ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..