تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی در لیست فروش آبی ها نیست/ ٣ ورودى استقلال مشخص شد

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در فهرست فروش منصوریان قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز در محل باشگاه استقلال جلسه ای را با رضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه برای نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل دوم برگزار کرد و  لیست ورودی و خروجی خود را در اختیار افتخاری قرار داد. باتوجه به اختلافات منصوریان و رحمتی پیش بینی می شد این دروازه بان در لیست فروش آبی پوشان قرارگیرد،اما امروز پس از مشخص شدن لیست ورودی و خروجی منصوریان، نام رحمتی در لیست فروش نبود. *ارائه ليست خروج به بعد از تعطيلات موكول شد

در نشست امروز مقرر شد ليست خروجى استقلال بعد از تعطيلات دوباره مورد بررسى كادر فنى قرار گيرد تا بر اين اساس تصميمات لازم اتخاذ شود.


علیرضا منصوریان خواستار به خدمت گرفتن سجاد شهباززاده، زهيوى و ایمان مبعلی شده است. 

در اين ميان منتظرى نيز در ليست منصوريان بود اما پژمان منتظری به دلیل قراردادی که با باشگاه الاهلی دارد و همچنین مخالفت این باشگاه برای صدور رضایتنامه حداقل تا پایان فصل نمی‌تواند به استقلال بیاید.

نصراله عبدالهى سرپرست تيم فوتبال استقلال درباره قرار گرفتن رحمتى در ليست خروج اظهار کرد : اين مسئله را تكذيب مى كنم و صحت ندارد.

وى ادامه داد :با توجه به هماهنگى هاى صورت گرفته قرار شد ليست خروج بعد از تعطيلات دوباره توسط كادر فنى بررسى شود و در نهايت اعلام شود .در جلسه امروز هم منصوريان خواهان جذب سه بازيكن شد كه اقدامات جذب صورت مى گيرد.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی در لیست فروش آبی ها نیست/ ٣ ورودى استقلال مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..