تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین نمایشنامه‌نویس زن ایرانی تقدیر می‌شود

نخستین نمایشنامه‌نویس زن ایرانی تقدیر می‌شود

فرهنگ > تئاتر - مراسم پایانی دومین دوره‌ نشان محمود استادمحمد، شنبه ۱۸ دی‌ با تقدیر از فریده فرجام، نخستین نمایشنامه‎نویس زن ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در مراسم دومین دوره نشان محمود استادمحمد، فریده فرجام، نخستین نمایشنامه‎نویس زن ایرانی به عنوان چهره پیشکسوت تئاتر ایران مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

در این مراسم از نامزدهای نهایی نشان محمود استادمحمد در دو بخش تالیف و اقتباس تقدیر می‎شود و این نشان به نویسندگان برترین نمایشنامه‌های تالیفی و اقتباسی سال ۱۳۹۴ اهدا خواهد شد. هیئت داوران این جایزه فرهاد توحیدی، مجید قیصری، رویا نونهالی، اصغر همت و محمد یاراحمدی هستند و دبیری این دوره از جایزه بر عهده سعید طباطبایی است.

دومین جایزه محمود استادمحمد با هدف انتخاب برترین نمایشنامه سال ۱۳۹۴ از میان آثار منتشر شده یا به صحنه رفته برگزار می‎شود. آهو خردمند، مسعود جعفری جوزانی، مریم زندی، قطب‌الدین صادقی، مدیا کاشیگر، فاطمه معتمدآریا و شهرام ناظری اعضای هیئت امنای این بنیاد هستند. اعضای هیئت مدیره بنیاد را نیز مسعود جعفری جوزانی، مدیا کاشیگر، پرستو گلستانی، مانا استادمحمد و جواد عاطفه تشکیل می‎دهند.

این مراسم روز شنبه، ۱۸ دی ساعت  ۱۹ در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار می‌شود.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین نمایشنامه‌نویس زن ایرانی تقدیر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..