تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیلاری کلینتون از هوادارانش تشکر کرد

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از پایگاه اینترنتی پولیتیکو؛ هیلاری کلینتون، نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا، در ایمیل پایان سال خود از هوادارانش تشکر کرد.

در بخشی از این ایمیل آمده است: پیش از آنکه سال به پایان برسد می خواهم بار دیگر از حامیان خود تشکر کنم. هرچند ما از رسیدن به هدف باز ماندیم، ولی به 66 میلیون آمریکایی که رای دادند افتخار می کنم.

وی در انتهای این ایمیل سالی سرشار از سلامتی و شادی برای خانواده های آمریکایی آرزو کرد.

در انتخابات 8 نوامبر، هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات علی رغم کسب 66 میلیون رای (سه میلیون بیش از دونالد ترامپ) موفق به راهیابی به کاخ سفید نشد و ترامپ با کسب اکثریت آراء مجمع گزینندگان، رئیس‌جمهور منتخب این کشور لقب گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیلاری کلینتون از هوادارانش تشکر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..