تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پُست و مقام؛ برای حامیان مالی‌ ستاد انتخاباتی ترامپ

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از پایگاه اینترنتی پولیتیکو؛ بیش از یک سوم از 200 نفری که پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با دونالد ترامپ دیدار داشته اند، مبالغ زیادی برای حمایت از ستاد انتخاباتی نامزدهای جمهوری خواه صرف کرده اند.

بر اساس گزارش کمیسیون انتخابات فدرال، 73 حامی مالی از مجموع حامیان مالی ترامپ 59 میلیون دلار به ستاد انتخاباتی نامزد جمهوری خواه کمک کرده اند که 1.7 میلیون دلار آن به گروه های حامی ترامپ و 57 میلیون و 300 هزار دلار آن به حزب بوده است. به عبارت دیگر، هریک به طور متوسط 800 هزار دلار به ستاد انتخاباتی ترامپ کمک مالی کرده اند.

این حامیان مالی 39 درصد از 119 نفری هستند که دونالد ترامپ برای مناصب مهم دولتی در نظر گرفته است و در حال حاضر، 38 درصد آنها انتخاب شده اند.

تریور پاتر، وکیل حقوقی جان مک کین در مبارزات انتخاباتی سالهای 2000 و 2008 در این باره می گوید: اگر مشاوران رئیس جمهور منتخب از گروه حامیان مالی نیز باشند – همانگونه که دونالد ترامپ گفت آنها در عوض پولی که پرداخت می کنند پُستی می خواهند-- رئیس جمهور به اهداف سیاسی خود و عملی کردن وعده هایش نخواهد رسید. این رویه خطر ایجاد سرخوردگی و ناامیدی از رئیس جمهور منتخب را در میان رای دهندگان به دنبال خواهد داشت.

از مهمترین حامیان مالی دونالد ترامپ که در حال حاضر موفق به کسب سمتی در کابینه و تیم انتقال وی شده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

"پیتر تیل"، از سرمایه‌گذاران "سیلیکون ولی" و از اعضای مهم تیم انتقال قدرت ترامپ : 3.3 میلیون دلار کمک مالی به ستاد انتخاباتی ترامپ و حزب جمهوری خواه.

"موریس هنک گرین برگ"، مدیر سابق شرکت AIG و از اعضای تیم انتقال قدرت ترامپ: 10 میلیون دلار کمک مالی به ستاد انتخاباتی ترامپ و حزب جمهوری خواه.

"استیو فاینربگ"، مدیر شرکت "سربروس" و از اعضای تیم انتقال قدرت ترامپ: 339 هزار و 400 دلار کمک مالی به ستاد انتخاباتی ترامپ و حزب جمهوری خواه.

"جان بولتون"، گزینه پیشنهادی وزارت خارجه: 3.3 میلیون دلار کمک مالی به ستاد انتخاباتی ترامپ و حزب جمهوری خواه.

"بن کارسون"، گزینه مورد نظر برای وزارت مسکن و شهرسازی: 100 هزار دلار کمک مالی به ستاد انتخاباتی ترامپ و حزب جمهوری خواه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پُست و مقام؛ برای حامیان مالی‌ ستاد انتخاباتی ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..