تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار کریمیان: ارتش هرکجا احساس نیاز کرد می‌تواند از ظرفیت‌های سپاه استفاده کند/ سرهنگ کارگر: همیشه تلاش کرده‌ام سپاه و ارتش در کنار هم باشند

ساعت: 16:07 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 990224

در دیدار فرمانده سپاه عاشورا با فرمانده تیپ 21 حمزه عنوان شد؛

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر لزوم وحدت نیروهای مسلح، گفت: در هر وهله‌ای ارتش احساس نیاز کرد، سپاه پاسداران آماده است تا ظرفیت‌های خود را در اختیار ارتش قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، «تقویت ارتباطات ارتش و سپاه در حقیقت، تقویت ارتش اسلام است»؛ این جمله را سردار کریمیان در دیدار با فرمانده جدید تیپ 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان عنوان کرد.

این دیدار که امروز بمناسبت معارفه سرهنگ کارگر به عنوان فرمانده تیپ 21 حمزه در ستاد فرماندهی این یگان برگزار شد، سردار کریمیان با اشاره به رویکرد سپاه استان، ابراز کرد: در مرام ما تقویت ارتباط و برقراری اخوت و برادری بین نیروهای مسلح استان، جزو اولویت‌‌های اصلی است و سپاه عاشورا برای تحقق حداکثری این مهم تلاش می‌‌کند.

فرمانده سپاه عاشورا همچنین به ظرفیت‌‌های گسترده سپاه استان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به حجم بالای ماموریت و گستردگی نفوذ سپاه در بین مردم، این آمادگی وجود دارد تا هر کجا ارتش احساس نیاز کرد، ظرفیت‌‌های سپاه در اختیار ارتش قرار گیرد. 

سردار کریمیان اذعان داشت: ما آقای کارگر را قبل از هر چیز بسیجی می‌‌شناسیم و امیدواریم در این مسئولیت جدید موفق باشند.

سرهنگ کارگر نیز در این دیدار با خیر مقدم گویی به سردار کریمیان و هیات همراه، اظهار کرد: حضور شما نقطه عطفی در دوران خدمت بنده است؛ بزرگترین درجه و عنوان بنده همین عنوان بسیجی است. 

فرمانده جدید تیپ 21 حمزه، گریزی به شهید صیاد شیرازی زد و افزود: بنده خیلی دلم می‌خواست شبیه صیاد شیرازی باشم و خصلت‌های ایشان در بنده نیز متجلی شود؛ یکی از الگوهای رفتار شهید صیاد شیرازی تقویت ارتباط ارتش و سپاه بود، بنده نیز از همان اول خدمتم به همین سلوک شهید صیاد پایبند بودم و تلاش کرده‌ام تا سپاه و ارتش کنار هم باشند. 

وی تصریح کرد: ماهیت مردمی سپاه باعث شده ماموریت‌‌های این نهاد انقلابی گسترده باشد.

سرهنگ کارگر در پایان از سردار کریمیان طلب دعای خیر کرده و گفت: دعا کنید عاقبت بخیر شوم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار کریمیان: ارتش هرکجا احساس نیاز کرد می‌تواند از ظرفیت‌های سپاه استفاده کند/ سرهنگ کارگر: همیشه تلاش کرده‌ام سپاه و ارتش در کنار هم باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..