تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماهنگ" نشونی" برگرفته از ز

ساعت: 16:50 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 990277

نماهنگ " نشونی" که قصه آن برگرفته از نحوۀ مقاومت، شهادت و عدم بازگشت پیکر مطهر برخی از شهدای مدافع حرم، به همت هنرمندان گنبدی ساخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، اسدالله آزموده کارگردان و تهیه کنندۀ این نماهنگ در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نماهنگ "نشونی" در 8 دقیقه با 70 نفر عوامل طی 7 ماه در 4 محیط مجزا یگان60زرهی عمار یاسر، یادمان شهدای گمنام شهرستان،منطقه آموزشی چپرقویمه و یک منزل شخصی،  ضبط و در طول یکماه نیز تدوین شده است.

آزموده تصریح کرد: تصویربرداری این نماهنگ را عبدالغفار آذر کشت و سید مهدی موسوی انجام داده اند و آهنگسازی و خوانندگی نیز از کارهای زیبای خوانندۀ انقلابی شهرمان "احسان امانی" است و حمیدرضا کامرانی، افسانه جدیدی،فاطمه سادات حسینی تبار، به عنوان بازیگران اصلی در آن ایفای نقش می کنند.

وی ادامه داد: این نماهنگ پاسخ به شبهات موجود در بین عموم در ارتباط با شهدای مدافع حرم با زبان هنر است و چشم انتظاری خانوادها و سختیهای خانواده پس از شهادت را نشان می دهد و بخش هایی نیز اشاره به حفظ نظام و کیان میهن اسلامی دارد.

این جوان هنرمند گنبدی افزود: تمام هزینه های این نماهنگ شخصی بوده و متاسفانه هنر انقلابی هنوز جایگاه خود را به دست نیاورده است و متولیان فرهنگی آنطور که باید از این هنر حمایت نمی کنند.

به گفته این کارگردان ، نماهنگ " نشونی" که به شهدای مدافع حرم بویژه شهدای مدافع حرم شهرستان گنبدکاووس و شهید تولی که پیکرشان به میهن بازنگشت، تقدیم شده است ،قرار است روز پنج شنبه 9 دی ماه در افتتاحیه جشنواره عمار در سالن همایش های هلال احمر شهرستان گنبدکاووس رونمایی شود.

گفتنی است این اثر پیش از این برای جشنواره عمار و مدرسه عشق نیز ارسال شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماهنگ" نشونی" برگرفته از ز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..