تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسیدگی ویژه به پرونده جنایت فهرج/ تصویری از دامادی که اعضای خانواده همسرش را قتل‌عام کرد

رسیدگی ویژه به پرونده جنایت فهرج/ تصویری از دامادی که اعضای خانواده همسرش را قتل‌عام کرد

جامعه > قضایی - میزان نوشت: رئیس کل دادگستری کرمان از رسیدگی ویژه دستگاه قضائی استان کرمان به پرونده حادثه تلخ روستای جهان آباد فهرج خبر داد و گفت: بازجویی و تحقیقات از قاتل در کرمان آغاز شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن نظارت بر نحوه تحقیقات از متهم اعلام کرد: با توجه به نوع و اهمیت بزه ارتکابی توسط متهم رسیدگی به پرونده مذکور به صورت ویژه و خارج از نوبت درشعبه ویژه تا احقاق حق صاحبان حق با سرعت و دقت در حال انجام است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: از بدو ارتکاب قتل فجیع توسط متهم ،دستگیری قاتل در دستور کار ویژه دادگستری استان قرار گرفت ودر نهایت با تلاش های مامورین پلیس آگاهی استان کرمان قاتل در استان سیستان وبلوچستان شناسایی وپس از درگیری با نیروهای انتظامی دستگیر شد.

وی گفت: قاتل پس از درگیری با مامورین زخمی شد، در این عملیات یکی از مامورین ناجا نیز مجروح شده است. پس از این درگیری، متهم جهت درمان به استان کرمان منتقل و پس از مداوا وترخیص از بیمارستان کار بازجویی وی به صورت ویژه آغاز و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسیدگی ویژه به پرونده جنایت فهرج/ تصویری از دامادی که اعضای خانواده همسرش را قتل‌عام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..