تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی از تیم فوتبال استقلال جدا شد

به گزارش ایرنا؛‌ حواشی این دروازه بان مدتی است که تمرکز کادرفنی این تیم را به هم ریخته و کسب نتایج ضعیف آبی پوشان نیز به این دروازه بان نسبت داده می شود.
اوج درگیری رحمتی با منصوریان پیش از دیدار این تیم با نفت تهران بود، رحمتی 10 دقیقه قبل از بازی به سرمربی تیم اعلام کرد که شرایط بازی ندارد و شوک به تیم وارد کرد و درست درحالیکه کادر فنی این تیم درحال بررسی شرایط دروازه بان جانشین بود، وی اعلام کرد که می تواند بازی کند.
در ادامه و در دیدار یکشنبه گذشته تیم استقلال تهران برابر سپاهان اصفهان رحمتی از فهرست بازیکنان کنار گذاشته شد و به جای او دروازه بان دوم این تیم درون دروازه جای گرفت.
اما این پایان کار نبود و رحمتی هنگام بازگشت از فرودگاه اصفهان به تهران در گفت وگویی با علیرضا منصوریان سرمربی آبی های تهران خواستار دریافت رضایتنامه از این تیم شد که امروز این مساله در جلسه منصوریان با هیات مدیره مطرح و موافقت آنان با این جدایی جلب شد.
ورزشی.**9144**1379
خبرنگار: سعید قهرمانی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی از تیم فوتبال استقلال جدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..