تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرسه های غیردولتی از بخش های مهم آموزش و پرورش هستند

به گزارش ایرنا، ناصرکرمی روز سه شنبه در گردهمایی مسئولان مشارکت های مردمی و کارشناس مسئولان مدرسه ها و مراکز غیردولتی اداره های کل آموزش و پرورش قطب 3 کشور افزود: با توجه به اهمیت وجودمدرسه های غیردولتی در کنار مدرسه های دولتی به همین دلیل کیفیت آموزش و پرورش باید در این مدرسه هاارتقا یابد.
وی برحمایت و توجه ویژه دستگاه های نظارت بر مدرسه های غیردولتی تاکید کرد.
کرمی تصریح کرد: بوشهر در زمینه آموزش رسمی از استان های پیشتاز کشوراست و وجود مدرسه سعادت پس از دارالفنون دلیلی بر این مدعا است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هر چقدر زمینه حضور و مشارکت مردم در آموزش و پرورش بیشتر و اختیار بیشتری به آنان داده شود میزان موفقیت در امر تعلیم و تربیت بیشتر می شود.
کرمی با اشاره به اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان طی دو سال گذشته افزود:
این طرح امسال مشمول دوره ابتدایی تا متوسطه و بخشی از اعتبار این طرح به آموزش ضمن خدمت معلمان و دبیران نیز اختصاص می یابد.
7210/6047**خبرنگار: سیده نیره قیمی* انتشاردهنده: موناعیدان

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرسه های غیردولتی از بخش های مهم آموزش و پرورش هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..