تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصد سوشا مکانی مشخص شد

سوشا مکانی در جلسه ای با حسین فرکی با باشگاه سایپا برای حضور در جمع نارنجی پوشان به توافق رسیده است.
وی در سایپا جانشین الکساندرو می شود که به دلیل آسیب دیدگی،از فهرست سایپا خارج شد.
مکانی در فولاد شاگرد حسین فرکی بود و رابطه نزدیکی با او دارد.
وی قرار است رضایت نامه اش از میوندالن را شخصا دریافت کند تا با توجه به اینکه مدت محرومیتش در فوتبال ایران به پایان رسیده،رسما قراردادش را امضا کند.

درویش:با خروج الساندرو از لیست با مکانی قرارداد می بندیم
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت:پس از خروج الساندرو از لیست،با مکانی قرارداد خواهیم بست.
رضا درویش درباره پیوستن سوشا مکانی به جمع نارنجی پوشان اظهار داشت:ما منتظریم نهایتا تا 48 ساعت آینده وضعیت نهایی الکساندرو مشخص شود.او از ناحیه کتف آسیب دیده و نمی تواند سایپا را همراهی کند.
وی افزود:پس از خروج الساندرو از لیست،با مکانی قرارداد خواهیم بست.این دروازه بان در گذشته شاگرد حسین فرکی بوده و با او رابطه خوب و نزدیکی دارد.

سوشا مکانی در مورد اینکه گفته می‌شود با سایپا به توافق رسیده است گفت: هنوز چیزی قطعی نشده است و ما صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم و من ظرف امشب یا فردا تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم.
او ادامه داد: من روزهای خوبی با حسین آقای فرکی در فولاد داشته‌ام و فقط این جمله را می‌گویم که در ایران فقط برای ایشان بازی خواهم کرد و اگر شرایط پیش بیاید یک نیم فصل به صورت قرضی در خدمت سایپا خواهم بود.
دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس در مورد قراردادش با تیم نروژی هم می‌گوید: قرارداد من پابرجاست و هیچ مشکلی وجود ندارد. من طبق برنامه‌ریزی لیگ نروژ و با توجه به اختلاف زمانی که با ایران دارد تا شروع فصل فوتبال این کشور می‌توانم در ایران بازی کنم تا در شرایط بازی قرار داشته باشم. اگر باشگاه نروژی اجازه بدهد من قراردادی به صورت قرضی با سایپا امضا خواهم کرد.
وی افزود: این را باید بگویم که من طبق شرایط تنها می‌توانم در ایران بازی کنم چراکه زمان برگزاری لیگ کشورهای اسکاندیناوی با ایران فرق دارد و من اگر به سایپا نیایم باید 4 ماه بدون تیم تمرین کنم. بعد از پایان نیم فصل دوم لیگ ایران می‌توانم به تمرینات تیمم در نروژ اضافه شوم.
مکانی در پاسخ به این سوال که آیا از تیم‌های لیگ‌برتر نروژ پیشنهاد دارد یا نه هم گفت: پیشنهاد دارم اما خودم برای پاسخ دادن به این پیشنهادها اختیاراتی ندارم. اگر باشگاه میوندالن رضایت بدهد می‌توانم با قراردادی قرضی و یا قطعی به تیمی از لیگ‌برتر نروژ بروم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصد سوشا مکانی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..