تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ خواستار افزایش تفنگداران دریایی آمریکا شد

به گزارش افکارنیوز،

 «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا خواهان افزایش حدود 12 هزار تفنگدار دریایی این کشور شد.

به نوشته وبگاه «مرین کورپز» ترامپ در ماه سپتامبر توصیه های اندیشکده محافظه کار هریتیج در زمینه افزایش نفرات ارتش چون اضافه کردن 12 گردان پیاده نظام دریایی و یک یگان تانک را پذیرفت.

بر اساس این گزارش، این افزایش نفرات اثرهای مناسبی بر سرعت عملیات و ارتقا وضعیت هزاران تفنگدار دریایی این کشور خواهد داشت.

«ژنرال رابرت نلر» فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا گفته است که کنگره آمریکا خواهان افزایش شمار تفنگداران فعال این کشور از 182 هزار نفر به 185 هزار نفر در سال 2017 شده است.

فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا به نیاز این یگان به نفرات زبده در زمینه نبرد با تهدیدهای آینده  چون تحلیل اطلاعات، نبرد سایبری،دفاع هوایی و جنگ الکترونیک اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ خواستار افزایش تفنگداران دریایی آمریکا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..