تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سران فتنه آتش بیار معرکه دشمنان خارجی برای براندزای نظام شدند/باید حکم مجازات قویتری در ارتباط با سران فتنه صادر می‎شد

ساعت: 14:05 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 989875

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان :

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه بزرگترین لطمه و هزینه فتنه 88 برای کشئور ایجاد دو دستگی و شکاف بین نیروهای انقلاب بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عنایت الله شامی امروز در گفت‎وگو با موج رسا,  در زنجان با تشریح چگونگی فتنه 88 در کشور گفت:  در دهه 80 شاهد شکل گیری جریانی بودیم که کشورهای استعمارگر همچون آمریکا بدنبال تقابل با کشورهایی بودند که سیاستهای آنها همسو با خواسته این کشورها نبودکه در همین راستا اقدام به ایجاد تحولات اجتماعی، اقتصادی و تغییر در ساختار حکومت کشورهای مستقل کردند.

 

* راه‎اندازی انقلاب مخملین در کشورهای مستقل توسط آمریکا

وی افزود: راه‎اندازی انقلاب مخملین در کشورها نیز از جمله برنامه‎های اجرا شده برای ایجاد تحولات در ساختار حکومت کشورهای غیر همسو با غرب بود.

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان ابراز کرد: در انتخابات سال 88 ریاست جمهوری در کشور متاسفانه عده‎ای بحث غلط تقلب در انتخابات را مطرح کردند و خواستار ابطال انتخابات شدند در حالیکه تقلبی در انتخابات صورت نگرفته بود که همین فرصت را به آمریکا برای اجرای تغییرات و انقلاب های مخملین فراهم کرد.

وی عنوان کرد:  حرکت این اشخاص سبب شد کسانیکه بدنبال فرصت بودند در نهایت  فتنه 88 را رقم بزنند و عملا تمام رسانه‎های خارجی و افرادی وابسته به این اشخاص وارد میدان شدند.

حجت الاسلام شامی گفت: در فتنه 88 شاهد حضور افرادی بودیم که با نظام مشکل داشتند و حضور این افراد باعث شد تا کل کار از دست سران فتنه خارج شود و خسارت بزرگی برای جامعه رقم بخوردکه شاهد توهین به مقدسات، تخریب اموال عمومی و نیز اهانت به شعار استقلال سیاسی بودیم .

وی تشریح کرد: بررسی حوادث اتفاق افتاده در فتنه 88 نشان دهنده یک حرکت منسجم و متحد برای براندازی نظام اسلامی بود که با حضور مردم در 9 دی این فتنه و این زیاده خواهی دشمنان در نطفه خفه شد.

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه بزرگترین لطمه فتنه 88 ایجاد دو دستگی و شکاف بین نیروهای انقلاب بود، ابراز کرد: با بروز این فتنه دشمنان جرات اظهار نظر در امور داخلی را پیدا کرده و هزینه سنگینی نیز که برای کشور تحمیل شد و آن ایجاد شکاف و دودستگی در بین نیروهای انقلابی و تشدید دیدگاه‎های بدبینانه بود که هنوز نیز این خلاء پر نشده است.

 

* حماسه 9 دی حمایت از ساختار نظام و ولی فقیه بود

حجت الاسلام شامی حضور مردم در حماسه 9 دی را سبب تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: مردم در همه برهه‎های حساس پای انقلاب ایستاده‎اند و حماسه 9 دی حمایت از ساختار نظام جمهوری اسلامی و حمایت از ولی فقیه بود.

وی در پاسخ به سئوال موج رسا در خصوص مظلوم نمایی برخی از رسانه‎ها و اشخاص در ارتباط با مجازات سران فتنه اظهار داشت:  باید قبول کنیم که ساختار سیاسی و اجتماعی هر کشوری موضوع مجازات برای افرادی که مرتکب جرم آشکار ضد نظام آن کشور باشند را دارد و حتی خود سران فتنه نیز صراحتا  اذعان دارند که با افتادن جریان به دست افراد ضد انقلاب اعلام برائت از این افراد نکرده و حرکت‎های ضد انقلاب را تایید کردند.

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان گفت: در فتنه 88 ما شاهد بودیم که منافقین، بهائیان، سلطنت طلب‎ها و دشمنان خارجی با هم متحد برای براندازی نظام شدند و متاسفانه سران فتنه نیز آتش بیار معرکه شده و با صدور بیانیه ها به این موضوع دامن زدند در حالیکه انتظار از سران فنته این بود که حرکت خود را از این افراد جدا کنند که متاسفانه اینگونه نشد.

وی افزود: در حوادث فتنه 88 عده‎ای کشته و به شهادت رسیدند که باید حکم مجازات قویتری در ارتباط با سران فتنه صادر می‎شد اما این افراد شامل لطف و رافت اسلامی شدند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سران فتنه آتش بیار معرکه دشمنان خارجی برای براندزای نظام شدند/باید حکم مجازات قویتری در ارتباط با سران فتنه صادر می‎شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..