تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه آمریکایی-اسرائیلی در نهم دی به ایستگاه پایانی رسید/جای تاسف است برخی هنوز هم موضع صریح و قاطعی اعلام نمی کنند

ساعت: 13:41 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 989847

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جای تاسف است که برخی از خواص داخلی که در سایه اعتماد جمهوری اسلامی در حال رشد و ترقی هستند، با وجود موضع صریح رهبری در خصوص فتنه 88 هنوز هم موضع صریح و قاطعی اعلام نمیکنند و این همان انحراف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با تاکید بر اینکه نهم دی ماه از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بدون شک پایه های انقلاب در روز نهم دیماه 88 مستحکم تر و پشتوانه مردمی نظام برای جهان به نمایش در آمد.

وی افزود: فتنه آمریکایی-اسرائیلی در روز نهم دیماه به ایستگاه پایانی رسید، اما بدون شک این پایان همه فتنه ها نخواهد بود چرا که اتاق های براندازی غرب با تکیه بر اقلیت جاهل و خودفروخته داخلی در پی ایجاد فتنه های دیگری هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خواص و سیاسیونی که هنوز از محکومیت فتنه 88 ابا دارند، خاطرنشان کرد: جای تاسف است که برخی از خواص داخلی که در سایه اعتماد جمهوری اسلامی در حال رشد و ترقی هستند، با وجود موضع صریح رهبری در خصوص فتنه 88 هنوز هم موضع صریح و قاطعی اعلام نمیکنند و این همان انحراف است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حالی که همه ابعاد فتنه و مدیریت آن از سوی آمریکا، اسرائیل و انگلیس برای همگان آشکار است، اما چرا آقایانی که ادعای انقلابی گری و فعالیت سیاسی در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی را را دارند، حتی حاضر به تکرار بیایانات رهبری در خصوص فتنه 88 نیستند.

وی افزود: حضرت امیرالمومنین(ع) می‌فرماید که فتنه‌ها وقتی روی می‌آورند شبهه ایجاد می‌کنند اما وقتی عبور می‌کنند بصیرت می‌آفرینند، فتنه 88 بعد از حماسه نهم دیماه شخصیت واقعی بسیاری از خواص و میزان پایبندی آن ها به انقلاب را نشان داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه آمریکایی-اسرائیلی در نهم دی به ایستگاه پایانی رسید/جای تاسف است برخی هنوز هم موضع صریح و قاطعی اعلام نمی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..