تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیل امور معلولین، اولویت اصلی بهزیستی بیله سوار

ساعت: 13:32 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 989683

رئیس اداره بهزیستی بیله سوار گفت: اولویت اصلی این اداره تسهیل در امور معلولین از جمله ساخت رمپ در برخی ادارات به منظور سهولت در رفت و امد معلولین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  صبح مغان، جلسه هم اندیشی با حضور معلولان و اعضای هیئت مدیره انجمن معلولین در محل دفتر انجمن معلولین اداره بهزیستی بیله سوار برگزار شد.

در این جلسه توحید هژیر رئیس اداره بهزیستی بیله سوار ضمن تشریح اقدامات انجام یافته در بخش مناسب سازی اظهار داشت: ساخت رمپ در برخی از ادارات به منظور سهولت در رفت و امد معلولین یکی از ملزومات و اقدامات جدی بهزیستی بیله سوار است که باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مصوبات جلسات مناسب سازی، یکی پس از دیگری پیگیری و اجرا می شود گفت: نصب پل های مناسب شده در بخش هایی از شهر نیز هماهنگی شده و به نصب ان در برخی از نقاط شهر تاکید شد.

در ادامه هر یک از معلولین و مدیر عامل این انجمن مسائل و مشکلات موجود را مطرح کرده و در خصوص حل موانع همکاری اداره بهزیستی را خواستار شدند.  

تسهیل امور معلولین، اولویت اصلی بهزیستی بیله سوار

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیل امور معلولین، اولویت اصلی بهزیستی بیله سوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..