تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی افراد از موضوع رفع حصر سران فتنه در حال کاسبی کردن هستند/ خودشان هم می دانند که کاسب فتنه اند

ساعت: 14:42 منتشر شده در مورخ: 1395/10/07 شناسه خبر: 989335

سردار علیزاده در دانشکده پردیس بنت الهدی صدر رشت:

سردار علیزاده ظهر امروز در دانشکده پردیس بنت الهدی صدر رشت گفت:یک سری افراد از رفع حصر سران فتنه در حال کاسبی کردن هستند و خودشان هم می دانند که کاسب فتنه اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک دانشجو مراسم گرمیداشت ۹ دی در دانشکده پردیس بنت الهدی صدر گیلان ظهر امروز با سخنرانی سردار علیزاده برگزار گردید.

سردار علیزاده در این مراسم با بیان این که قضیه فتنه ۸۸ به خوبی تبیین نشده است اظهار کرد: فتنه ۸۸ یک طرح از پیش تعیین شده بود و صحنه انتخابات، صحنه ی خروجی این عملیاتی بود که طراحی شده بود.

وی افزود:کسانی که در سال ۸۸ به خیابان ها ریختند و شورش کردند همان طور که خود نیتانیاهو گفت آنان سربازان ما هستند، سربازان اسراییل بودند.در آن زمان سران فتنه ۱۷ بیانیه منتشر کردند و انگار این بیانیه ها از زبان دشمن انقلاب نوشته شده است و آن قدر در این صحنه جلو رفتند که در ۱۶ آذر سال ۸۸ تمثال مبارک امام خمینی را در دانشگاه تهران پاره کردند و در مرحله بعد شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سردادند و در روز عاشورا کف و سوت زدند و اصل ولایت فقیه را زیر سوال بردند و گفتند که انتخابات بهانه است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان با اشاره به حوادثی که در ۶ دی ماه در تهران اتفاق افتاد گفت: این اتفاق باعث شد که این حرکت مردمی در ۸ دی و ۹ دی شکل بگیرد.

سردار علیزاده با بیان چگونگی شکل گیری ۸ دی در گیلان گفت: با وجود مخالفت های معاون سیاسی وقت استانداری گیلان ۸ دی در استان اتفاق افتاد و این حماسه یک حماسه کاملا مردمی بود و هنوز هم این روز ها افرادی هستند که مخالف برگزاری مراسم ۸ دی بودند.

این فعال سیاسی استان خاطر نشان کرد:سران فتنه افراد معمولی نبودند،آن ها کسانی بودند که سابقه انقلابی داشتند و عبرت این است که باید بدانیم حوادث پیش آمده فوق العاده پیچیده هستند و همواره باید بصیرت داشته باشیم و صحنه را درست بشناسیم.

وی افزود:۸دی پیامش این است که همگرایی و وحدت داشته باشیم و حضرت آقا فرمودند فتنه بعدی به مراتب پیچیده و خطرناک تر است و ما نباید در سال ۸۸ گیر بکنیم.

سردار علیزاده در پاسخ به سوال دانشجویی که در رابطه با رفع حصر سران فتنه پرسید گفت:یک سری افراد از رفع حصر سران فتنه در حال کاسبی کردن هستند و خودشان هم می دانند که کاسب فتنه هستند.(در این هنگام آقای احد زاده ریاست دانشگاه فرهنگیان امام علی پس از دقایقی حضور از مراسم بیرون رفت)

برای برخی افراد مسئله حصر یک موضوع مهم شده است در حالیکه فتنه گران نظام را تا لپ پرتگاه بردند، در آن زمان آقای یونسی گفت: نظام در یک حالت عقب نشینی می کند و آن این است که آشوب گران را در خیابان نگه داریم و همان موقع بود که تاج زاده مصاحبه کرد و گفت: ما توان به خیابان کشیدن مردم به خیابان را داریم و آن ها را در خیابان نگه می داریم تا نظام عقب نشینی کند تا بتوانند آن ها هلال نا امنی مورد نظر در منطقه را بوجود بیاورند.

سردار علیزاده با اشاره سخنان برخی افراد که می گویند فتنه تا کی؟ گفت:چطور صحبت از فتنه و فتنه گر نکنیم در حالیکه هنوز فتنه گر در جامعه ما وجود دارد و کاسبینی هستند که از فتنه استفاده می کنند! چطور می توانیم نگوییم که فتنه گر نیست در حالیکه برخی افراد با شعار رفع حصر می خواهند چهار نفر را دور خود جمع کنند تا برایشان سوت و کف بزنند!

وی در پایان افزود: حصر سران فتنه قانونی است و من از کسانی هستم که می گفتم سران فتنه را حصر نکنید و محاکمه کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی افراد از موضوع رفع حصر سران فتنه در حال کاسبی کردن هستند/ خودشان هم می دانند که کاسب فتنه اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..